افتتاح و یا کلنگ‌زنی نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال طرح در قصرشیرین

قصرشیرین- ایرنا- سه طرح عمران شهری در شهرستان مرزی قصرشیرین با ۵۹۴ میلیارد ریال اعتبار در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان کلنگ‌زنی شد و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شهرداری قصرشیرین در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها با بزرگداشت ایام باشکوه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، گفت: یکی از این طرح ها شامل زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر و قصر جدید به مساحت ۱۱ هزار مترمربع است که برای احداث این طرح در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

«بابک فرمرزی» افزود: همچنین دومین طرحی که امروز کلنگ زنی شد پارک شهدای جهاد کشاورزی در روبروی فرمانداری قصرشیرین است که قرار است این پارک با مشارکت شهرداری و جهاد کشاورزی عملیاتی شود که برای احداث آن یک میلیارد تومان اعتبار اولیه هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: سومین طرحی که امروز با حضور مسوولان به بهره برداری رسید احداث چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع موازییک فرش و یک هزار متر مربع جدول گذاری معابر شهری است که برای اجرای این طرح در مجموع ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال طرح در قصرشیرین

همچنین همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مزار شهدای قصرشیرین با حضور امام جمعه، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج عطرافشانی شد.

حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه قصرشیرین در آیین عطر افشانی مزار شهدای قصرشیرین در سخنانی با تبریک ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی گفت: شهیدان ما با الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع)، در راه حراست از ارزش های اسلامی جان خود را تقدیم کردند و امروز همه ما وظیفه داریم راه شهیدان را ادامه دهیم.

در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

افتتاح و کلنگ‌زنی نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال طرح در قصرشیرین

همچنین با حضور جمعی از مسوولان شهرستان قصرشیرین از خانواده شهید والامقام «مراد کرمی» که در ۲۵ اسفندماه سال ۶۲ با عضویت مردمی در کرند غرب بر اثر بمباران هوایی مناطق مسکونی به درجه رفیع شهادت نایل آمد، تجلیل شد.

در ادامه از خانواده جانباز والامقام ۱۵ درصد «محمد نورایی» که با عضویت بسیج در دوم خرداد ماه سال ۶۶ در گیلانغرب به درجه رفیع جانبازی نایل آمد و همچنین خانواده جانباز متوفی ۵۵ درصد «محمد سلیمانی» که با عضویت مردمی در ۲۲ دی ماه سال ۶۵ بر اثر اصابت ترکش بمباران هوایی در ایلام به درجه جانبازی نایل شد با اهدای هدایایی تجلیل و تکریم شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۷۰ شهید،۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha