۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸
کد خبر: 85017975
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قبور مطهر چهار هزار شهید استان یزد گلباران شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸
کد خبر: 85017975
قبور مطهر چهار هزار شهید استان یزد گلباران شد

یزد- ایرنا- همزمان با دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و تعدادی از مردم ولایتمدار، قبور مطهر چهار هزار شهید استان یزد گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قبور مطهر شهیدان سرفراز انقلاب با شاخه‌های گل گلباران و سپس غبارروبی و عطرافشانی شد .

این مراسم در مرکز استان یزد ابتدا در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) با ادای احترام به مقام سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی (ره) و امام‌جمعه فقید یزد برگزار شد.

همچنین شرکت‌کنندگان در ادامه با حضور در گلزار شهدای مرکز استان در خلدبرین ، مزار شهدای سرفراز انقلاب اسلامی و اسوه‌های ایثار و فداکاری نظام انقلابی را گلباران کردند.

قبور مطهر چهار هزار شهید استان یزد گلباران شد

مشابه این آیین معنوی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در تمامی و مناطق شهرستان‌های استان برگزار و یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی شایسته گرامی داشته شد.

همچنین حجت الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران در یزد در جمع مردم و مسئولان در خلدبرین به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان تاکید کرد.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۵۰ نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

بیش از سه هزار برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha