۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85018138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در خوشاب خراسان رضوی به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا- فرماندار خوشاب گفت: ۵۴۰ میلیارد ریال طرح در قالب ۴۵ پروژه مختلف عمرانی، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان خراسان رضوی اجرا و برای افتتاح در دهه فجر آماده بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا، محمود شم آبادی جمعه در جمع مسوولان خوشاب اظهار داشت: یکی از ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی است که طرح هایی در حوزه گلخانه، صنایع فرآوری و پرورش دام به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سرمایه طرحهای آماده بهره برداری در خوشاب از محل اعتبارات ملی، استانی، دستگاههای اجرایی و مشارکت سرمایه گذاران تامین شده است.

فرماندار خوشاب با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی، رویکرد برنامه‌های دهه فجر در سطح این شهرستان است.

شم آبادی افزود: دشمن با روایت های غلط و دروغ پردازی تلاش دارد با ایجاد خطای محاسباتی در ذهن مردم، اعتماد مردم به مسووولان را تضعیف نماید.

وی ادامه داد: تزریق ناامیدی و جنگ رسانه اخیر دشمن با خون پاک شهدای بسیج و نیروی انتظامی و حضور با بصیرت مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه خنثی شد.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه مردم صادقانه پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند، گفت: برنامه های دهه فجر باید پیوست تبیین و گفتمانی داشته باشد و در برابر جنگ روانی دشمن در کنار جهاد تبیین، اجتماعات پرشوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: برنامه های دهه فجر باید متنوع، اقناعی، فراگیر، توام با نشاط و با رویکرد جهاد تبیین اجرا شود.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha