امنیت مناطق زلزله زده خوی خط قرمز پلیس است

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تامین امنیت مناطق زلزله زده خط قرمز پلیس است، گفت: مشکلی در این خصوص در شهرستان خوی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه اظهار کرد: پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم در راستای حفظ و برقراری نظم و آرامش و امنیت در مناطق زلزله زده تلاش می‌کند و با افرادی که به هر نحو سعی در خدشه دار کردن آرامش و امنیت مردم داشته باشند، برخورد می‌کند.

وی بر تقویت امدادرسانی به مردم زلزله زده خوی تاکید کرد و افزود: تمام امکانات از جمله ارسال ۲۰ تخته چادر گروهی هشت نفره، اعزام تعمیرگاه سیار به همراه ۲ تعمیرکار مجرب، راه اندازی نانوایی سیار و استقرار آن در مناطق زلزله زده و طبخ روزانه سه هزار و ۶۰۰ قرص نان و توزیع میان زلزله زدگان، راه اندازی آشپزخانه در انتظامی و پخت روزانه غذا و برقراری ۴۱۶ گشت محسوس در سه شیفت و ۴۸ گشت نامحسوس به منظور پیشگیری از سرقت تا مطلوب شدن شرایط ادامه دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شرایط زندگی خارج از خانه همیشه سخت است، ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم نسبت راه اندازی و استقرار موکب الحسین شهدای انتظامی و پذیرایی از زلزله زدگان و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع چای به صورت روزانه به یگ هزار نفر و سه هزار پرس غذای گرم، اجرای طرح اطلاعاتی گشت زنی روزانه در منطقه و اعزام ۶۴ گشت با مشارکت بسیج اقدام شده است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه تامین امنیت همه مردم وظیفه پلیس و عبور از آن خط قرمز پلیس است، گفت: شهروندان همیشه همراه و یاور نظام و پلیس هستند و پلیس همواره با چشمانی بیدار و آگاه در کنار مردم زلزله زده است.

وی پاسخگویی مناسب به مطالبات مردمی و ارائه خدمات بی منت به آنان در قالب امداد رسانی شبانه روزی را از شاخصه‌های مهم کارکنان انتظامی در ایجاد امنیت مردم محور دانست و اضافه کرد: بی تردید شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند و تولید امنیت در سایه همدلی و مشارکت عمومی صورت می‌گیرد.

سردار جهانبخش پلیس را مدافع حقوق مردم مناطق زلزله زده دانست و گفت: پلیس رکن اصلی تامین نظم و امنیت در جامعه است و کارکنان فراجا با تمام توان امنیت مردم مناطق زلزله زده در خوی را فراهم می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha