۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85018585
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح فاضلاب شهری ملارد از مصوبات سفر رئیس جمهور تخصیص یافت

ملارد- ایرنا- فرماندار ملارد گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه طرح فاضلاب شهری ملارد از مصوبات سفر رئیس جمهور تخصیص یافته است.

جابر کریمی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: یکی از برنامه های بسیار مهم راه اندازی مترو است که با برنامه های انجام شده انتظار می رود سه تا ۵ سال آینده شاهد حرکت قطار شهری در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: در این مسیر هر یک از شهرداران در سطح سه شهرستان غربی تهران سهمی دارند که باید آن را ادا کنند و در این راستا حدود۲۰ کیلومتر مسیر در ملارد اجرایی خواهد شد.

کریمی پیرامون اجرای طرح هادی در روستاها نیز خاطرنشان کرد: اجرایی شدن طرح های هادی روستاها نیز از نیازهای ضروری ملارد بود که با همت زیاد این موضوع هم عملیاتی خواهد شد.

۱۱۰ واحد مسکونی برای نیازمندان

فرماندار ملارد یادآور شد: ۳۵۰۰ انشعاب فاضلاب روستایی نیز دراین مدت انجام شده و تلاش داریم به ۶۵۰۰ انشعاب برسد.

وی افزود: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب شهری درنظر گرفته شده که از مصوبات سفر رئیس جمهور است.

کریمی همچنین در خصوص تسهیلات بیان کرد: در زمینه اعطای تسهیلات، رشد قابل چشمگیری داشته ایم و در این زمینه وامهای ازدواج، اشتغال و کارگاهی زیادی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در ارتباط با پروژه های مسکن نیز عنوان کرد: بدنبال این هستیم که در تامین سرانه های مسکن، با سرعت به پیش برویم و به میزان افزایش جمعیت، سرانه های مورد نیاز را هم تامین کنیم، در این ارتباط ۱۱۰واحد مسکن برای خانواده های نیازمند در دستور کار قرار دارد.

نماینده دولت در شهرستان ملارد اظهار داشت: توسعه سرانه های آموزشی و بهبود شرایط آموزشی از توفیقات مجموعه ملارد بود، هرچند تعداد مدارس رضایت بخش نیست اما درصدد رفع مشکلات در این حوزه هستیم، البته افزایش تعداد مدارس در سطح شهرستان هم از کارهای مهم و مفید مجموعه فرمانداری و دولت سیزدهم بوده است.

اختصاص ۱۰۰ هکتار برای احداث آرامستان جدید ملارد

وی در خصوص دیگر پروژه ها تصریح کرد: استقرار ادارات در شهرستان، با جدیت در حال پیگیری است تا مردم ازخدمات لازم بهره مند شوند، باتوجه به تکمیل شدن ظرفیت آرامستان فعلی ۱۰۰ هکتار زمین برای احداث آرامستان جدید در منطقه اختر آباد در نظر گرفته شده تا بزودی عملیاتی شود.

کریمی اظهار داشت: یکی از پروژه های در دست اقدام سینمای ملارد است که تا پایان سال افتتاح خواهدشد، همچنین با تامین اعتبارهای لازم، ۳ کلانتری مورد نیاز شهرستان احداث خواهد شد تا سرانه های امنیتی هم به حد مطلوب برسد.

نصب ۹۰ دوربین پایش تصویری در ملارد

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در تحقق سرانه های امنیتی، آغاز به کار پلیس های تخصصی در شهرستان و استقرار در یک فضای مشخص است، در این راستا ۹۰ دوربین پایش تصویری نیز در ملارد نصب شده است که امیدواریم به همین تعداد هم در بخش صفادشت نصب شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات قضایی و امنیتی و ترافیکی شهرستان را به بهترین شکل مرتفع کنیم.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: مدیریت پسماند و جمع آوری زباله ها یکی از مسائل مهمی است که خوشبختانه در سطح شهرستان ملارد هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: امروز به دلیل هم گرایی و تلاش های انجام شده فضای اشتغال و کار مهیاست و امکان معرفی متقاضیان کار به واحدهای تولیدی وصنعتی هستیم، با راه اندازی شهرک صنعتی تا۱۰ سال آینده هیچ نیروی متقاضی شغل، بیکار نخواهد بود.

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح فاضلاب شهری ملارد از مصوبات سفر رئیس جمهور تخصیص یافت

افزایش ۴۰۰ تُنی سهمیه آرد ملارد

کریمی در ارتباط با رفع مشکلات نان و آرد در شهرستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته ۲۰۰ تن به سهمیه آرد شهرستان اضافه شده ‌و بزودی ۲۰۰ تن دیگر هم به مجموعه تزریق خواهد شد، در این زمینه البته از سال ۹۳ تا کنون با چنین حجم جمعیتی و اتباع حاضر در شهرستان، هیچ مقدار آرد به شهرستان اضافه نشده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اصلاح هندسی ۱۹ نقطه در سطح شهرستان در دستور کار است بیان کرد: در تلاش هستیم بتوانیم در این خصوص دغدغه های مردم را مرتفع کنیم، در این راستا نیز جلسات متعددی برگزار شده و به دنبال تامین اعتبار و رفع موانع اجرایی هستیم.

برخورد با مدیران منفعل

فرماندار ملارد در مورد عملکرد مجموعه عنوان کرد:‌ با مدیرانی که عملکرد مناسبی نداشته باشند بدون هیچ تعارفی برخورد اداری و قانونی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند با جدیت بدنبال رفع مشکلات موجود درحوزه اداره خود باشند وگرنه با آن مدیر کم کار ومنفعل برخورد می شود.

شهرستان ملارد در غربی‌ترین نقطه استان تهران واقع‌ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha