تمامی امکانات موجود برای بهبود شرایط زندگی هموطنان خویی بکار گرفته شود+ فیلم

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرماندهان سپاه در منطقه ابلاغ شده تا تمامی امکانات موجود برای بهبود شرایط زندگی هموطنان خویی بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سلامی روز شنبه در جمع شهروندان خوی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آنان و تبریک ایام میلاد حضرت علی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر افزود: تلاش می‌شود تا با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها شرایط زندگی در این روزهای سخت، هوای خیلی سرد و در ایام دوری از خانه برای هموطنان مان در این منطقه بهتر شود.

وی ادامه داد: ما درک می‌کنیم که دور شدن از خانه مشکل است و هر انسانی آرزو دارد در کنار خانواده خودش زندگی کند و من صمیمانه می‌گویم دوست داشتم شما شرایط تان مثل ما بود و ما مثل شما در شرایط کنونی بودیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دلجویی از مردم خوی با بیان اینکه «ای کاش این اتفاق برای من افتاده بود، گفت: وقتی خانواده‌ها را در چادرها می‌بینم ناراحت می‌شوم.

وی ادامه داد: از همان روزهای اول وقوع زلزله با فرماندهان سپاه در استان تماس گرفته شد و سریع ابلاغ کردیم هر امکانی هست به این منطقه گسیل بدارند و بیایند تا شرایط بهتر شود.

سردار سلامی اضافه کرد: من از نجابت و صبر شما و شکیبایی که تحمل می کنید این شرایط را صمیمانه تشکر و آرزو می‌کنم به زودی امکانات بهتری فراهم شود و هموطنان ما سریع از این شرایط خارج شوند.

به گزارش ایرنا، سردار سلامی روز شنبه برای بررسی خدمات ارایه شده و وضعیت شهروندان زلزله زده خویی وارد این شهرستان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha