۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85019248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار در روز پدر به سرای سالمندان کرمانشاه رفت+عکس

کرمانشاه- ایرنا- «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، به سرای سالمندان شهر کرمانشاه رفت و با پدران حاضر در این سرا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا؛ استاندار کرمانشاه با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان شمیم مهر کرمانشاه، روز پدر را به پدران حاضر در این مرکز تبریک گفت و ساعتی را با آنان به گفت وگو نشست.

در این دیدار صمیمی، مددجویان از دغدغه ها و نیازهای خود با استاندار کرمانشاه سخن گفتند.

استاندار در روز پدر به سرای سالمندان کرمانشاه رفت+عکس

در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل روابط عمومی استانداری و دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت هم حضور داشتند.

تصاویر صورت مددجویان به درخواست بهزیستی محو شده است.

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز همچنین با پدر شهیدان «سلیمانی» و پدر شهیدان «کهریزی» دیدار و گفت گو کرد.

استاندار در روز پدر به سرای سالمندان کرمانشاه رفت+عکس

بیش از ۲۴ هزار نفر سالمند در کرمانشاه زیرپوشش خدمات بهزیستی هستند

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه سالمندان ۱۰/۴۷ درصد از جامعه کرمانشاه را تشکیل می‌دهند، گفت: ۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر از سالمندان استان در مراکز شبانه‌روزی، روزانه، ویزیت در منزل و خانه حمایتی از بهزیستی کرمانشاه خدمات درمانی، مددکاری، توابخشی و حمایتی دریافت می‌کنند.

«بهزاد شهبازی» افزود: کرمانشاه رتبه هشتم کشوری را از نظر تعداد جمعیت سالمندان دارد و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود که لازم است برای فراهم کردن زیرساخت های شهری در راستای ارایه خدمات به سالمندان دستگاه‌های اجرایی برنامه های جدی‌تری در دستور کار قرار دهند.

استاندار در روز پدر به سرای سالمندان کرمانشاه رفت+عکس

وی با بیان اینکه اکنون هزار و ۲۴۵ نفر سالمند در پنج مرکز شبانه‌روزی بهزیستی کرمانشاه نگهداری می‌شوند، گفت: سرانه نگهداری هر سالمند در این مراکز به طور میانگین ماهیانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که بهزیستی ۲ میلیون و خانواده‌ها ۷۰۰ هزار تومان آن را پرداخت می‌کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۱۷۰ هزار نفر آن زیرپوشش سازمان بهزیستی است و از این تعداد حدود ۴۵ هزار نفر از این سازمان ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

استاندار در روز پدر به سرای سالمندان کرمانشاه رفت+عکس

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha