روزی متفاوت در حرم امام خمینی (ره)/ تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل

شهرری - ایرنا - آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بستن عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از برنامه‌های مهم دهه فجر است که با حضور مسئولان نهادها، تشکل‌ها و دستگاهها در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جامعه کارگری و مسئولان وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و رئیس، اساتید و کارکنان دانشگاه تهران با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای ایشان عهدی دوباره بستند و بر پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تاکید کردند.

روزی متفاوت در حرم امام خمینی (ره)/ تجدید میثاق مسئولان نهادها با آرمانهای امام راحل

رئیس مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه رهروان واقعی امام کسانی هستند که از محرومان و مستضعفان حمایت می‌کنند، گفت: اگر می‌خواهیم مسیر امام را به درستی پیش ببریم و از راه شهدا و امام باز نمانیم باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای از مردم غفلت نکنیم.

محمدباقر قالیباف اظهار داشت: بدون شک این بیعت‌ یادآوری و تذکر به ما مسئولان به ویژه مجلس است که در مقابل مردم مسئول هستیم.

حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام (ره) نیز در این آیین با بیان اینکه نمایندگان بیش از هر کسی می توانند مشکلات مردم را لمس کنند و باید علاوه بر همت و تلاش، به امیدآفرینی و نقاط قوت نظام توجه داشته باشند، گفت: بُعد نظارتی مجلس دومین رکن رکین این جایگاه عظیم نظام جمهوری اسلامی است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سید جواد ساداتی نژاد به همراه مدیران وزاتخانه های متبوعشان در این آیین شرکت و نسبت به مقام شامخ امام راحل و شهدا ادای احترام کردند و با رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

روزی متفاوت در حرم امام خمینی (ره)/ تجدید میثاق مسئولان نهادها با آرمانهای امام راحل

حاضران در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha