۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبر: 85020474
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۴۲ میلیارد تومان پروژه در رابر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

کرمان - ایرنا - ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۲ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان رابر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، ۴۹ پروژه دهه فجر رابر در بخش‌های زیربنایی، فرهنگی، آموزشی، مبلمان شهری و راه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلوولت برق شهرستان رابر آغاز شد تا زیرساخت توسعه این شهرستان را فراهم کند.

علی بیگ‌زاده در بدو ورود به رابر پس از استقبال امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان، به دیدار خانواده شهیدان آقاملایی رفت و به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی و انرژی خورشیدی در زرند

۵۴۲ میلیارد تومان پروژه در رابر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

فرماندار زرند از واگذاری ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان با مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سید رضا حسینی نژاد افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۲۷۵ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در زرند با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: سامانه پنل خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی یزدانشهر زرند نیز با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار زرند ادامه داد: به مناسبت دهه فجر با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی، طرح‌های مختلف مخابراتی در بخش یزدان‌آباد زرند نیز افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب بهره‌برداری از فیبرنوری یزدانشهر با اعتبار چهار میلیارد تومان و همچنین بهره‌برداری از سایت‌های جدید و تغییر تکنولوژی همراه اول به تعداد هفت عدد است و بالغ بر پنج هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن بهره‌مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha