عبدی: نباید خودزنی بکنیم/ نیاز به کسب تجربه برای حضور در بازی‌های آسیایی داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال ایران گفت: با توجه به زمان اندکی که تا شروع بازی‌های آسیایی داریم باید از فرصت‌ها به بهترین شکل بهره برده و با تمهیدات لازم خودمان را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین عبدی پس از پیروزی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان برابر بلاروس در تورنمنت هشت جانبه این کشور تاکید کرد: بازیکنان ما در اولین دیدار خود موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر حریف را شکست داده و به یک پیروزی خوب دست یابند.

وی ادامه داد: در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و از سویی دیگر تیم بلاروس هم تیم خوبی بود. بازیکنان ما نیاز به حضور در چنین مسابقاتی دارند چراکه نیازمند کسب تجربه بوده و این مساله با حضور در چنین تورنمنت‌هایی محقق می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال ایران با اشاره به زمان باقی‌ مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی گفت: ۳ ماه فرصت داریم و در این مدت باید از شرایط بهترین بهره را ببریم. رقبای ما هر ماه، دو بار در تورنمنت‌های متفاوت به میدان می‌روند و نباید خودزنی بکنیم. ما نیاز داریم در تورنمنت‌های مختلفی حاضر شویم تا از رقبای خود عقب نمانیم چرا که این مساله باعث خواهد شد با آمادگی متفاوت نسبت به سایر رقبا به میدان برویم که مشکلاتی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است شاگردان حسین عبدی با تیم‌های زیر ۱۶سال بلاروس، زیر ۱۷سال روسیه و زیر ۱۷ سال تاجیکستان در گروه دوم این تورنمنت قرار گرفته‌اند.

در گروه نخست نیز تیم‌های زیر ۱۷سال بلاروس، زیر ۱۷سال قزاقستان، زیر ۱۶سال روسیه و زیر ۱۷سال ازبکستان حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha