نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی گشایش یافت

تهران-ایرنا- نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی «CTEX» شامگاه یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل شبستان مصلی امام خمینی(ره) گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیزدهمین دوره این نمایشگاه تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای است.

این نمایشگاه با بیش از ۲۹۰ غرفه و فعال و تولید کننده در بخش رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای از امروز ۱۶ بهمن آغاز به کار کرده و تا ۱۹ بهمن همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای مخاطبان و علاقمندان از این رویداد بزرگ فرهنگی است.

دراین نمایشگاه ۲۲۱ غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال و ۷۰ غرفه دیگر در بخش بازی‌های رایانه ای در مساحت ۱۰ هزار متر مربع به صورت مفید دایر شده است.

این نمایشگاه که جلوه‌ای از هم‌افزایی ۲ نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است.

فراهم‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان‌های مشارکتی و زمینه‌سازی آشنایی آن‌ها با آخرین فناوری‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است.

همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم‌انداز «شبکه‌سازی فعالان، هم‌افزایی کسب و کارها، رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری نوظهور» را در برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با عنوان جدید «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی CTEX» دنبال می‌کند.

خدمات زیرساخت محتوا، کسب و کارهای دانش بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی؛ فناوری‌های محتوا و خدمات؛ حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، «سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها» بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha