تکمیل شب طلایی فرنگی کاران با هنرنمایی مُهمدی، پشتام به مدال برنز رسید

تهران- ایرنا- مدال های طلا و برنز مسابقات کشتی فرنگی کرواسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به نمایندگان ایران رسید.

به گزارش ایرنا، در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی زاگرب ۱۰ نماینده ایران به روی تشک رفتند که چهار فرنگی کار جواز حضور در دیدار نهایی را پیدا کردند و سه نماینده کشورمان نیز برای کسب مدال طلا تلاش خواهند کرد. علیرضا مُهمدی نماینده ایران در وزن ۸۲ کیلوگرم یکی از چهار فینالیست روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی بود.

مهمدی در دیدار فینال به مصاف فیلیپ ساسیچ از کرواسی رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک نماینده کشور میزبان غلبه کرد.تا پیش از مهمدی، محمد علی گرایی، پویا دادمرز و مهدی محسن نژاد از آوردگاه زاگرب موفق به کسب مدال طلا شده بودند.

علیرضا مُهمدی در این دوره از مسابقات، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مارسل هین از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که مهمدی با نتیجه ۳ بر ۳ پشتام را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. پشتام نیز به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر ایوو اسویگلر از چک را از پیش رو برداشت. پشتام در دیداری مهیج در مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر سه مغلوب علیرضا مهمدی شد تا نتواند به دیدار نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم برسد.

پشتام در دیدار رده بندی با نتیجه هشت بر صفر مارسل هین دانمارکی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

تا قبل از مسابقات رده بندی و فینال وزن ۸۲ کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰کیلوگرم، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم مدال مدال طلا کسب کردند و سجاد ایمن طلب به مدال نقره رسیده بود. امروز همچنین محمدمهدی جواهری نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha