گلزار شهدای گمنام در بخش خاوران شهرستان ری غبارروبی شد

شهرری - ایرنا - در ششمین روز از دهه مبارک فجر، گلزار شهدای گمنام در شهر قیام دشت مرکز بخش خاوران شهرستان ری روز دوشنبه با حضور مسئولان شهرستانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم فرماندار ویژه ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم (ع)، شهردار قیام دشت، مسئولان بخش خاوران و خانواده های شهدا با حضور در یادمان شهدای گمنام در بوستان آزادی قیام دشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار این شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یادو خاطره شهیدان وبویزه شهدای گمنام را گرامی داشتند و با آرمانهای امام راحل و شهدای گلگون کفن عهدی دوباره بستند.

امام جمعه شهر قیام دشت در این مراسم گفت: شهدا برای دفاع از دین و انقلاب همه هستی خود را نثار انقلاب اسلامی کردند، اما شهدای گمنام در کنار ایثار جان خود نامشان را نیز برای میهن و اسلام دادند.

حجت الاسلام سید حسین امیری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهدا به گردن همه مردم ایران حق دارند و باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان شرمنده شهدا نشویم.

گلزار شهدای گمنام در بخش خاوارن شهرستان ری غبارروبی شد

در ادامه این مراسم و به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب و دفاع مقدس خیابانی در شهر قیام دشت با حضور خانواده های شهدا و مسئولان بخش خاوران به نام مسعود صلحی از شهدای دفاع مقدس نامگذاری شد.

شهید مسعود صلحی از رزمندگان دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۵ در عملیات آزادی سازی بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم در گروههای مختلف به دیدار هشت خانواده شهید ساکن در شهر قیام دشت رفتند و از مقام شامخ و دلاور مردیهای شهدای دفاع مقدس قدردانی کردند.

شهر قیامدشت مرکز بخش خاوارن با جمعیتی افزون بر ۳۶ هزار نفر از توابع شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha