۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85021354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از هشت پروژه آبرسانی در بخش خورش‌رستم خلخال آغاز شد

 اردبیل-ایرنا- بهره برداری از هشت پروژه آبرسانی با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسئول بسیج سازندگی سپاه خلخال در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها در روستای نوده بخش خورش‌رستم اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه خلخال ۶۵ طرح متعدد اعم از مرمت و بازسازی منبع و بهسازی خط انتقال آب را بر عهده دارد که از این تعداد ۲۸ پروژه شروع شده است.

علی طاهری افزود: از این تعداد ۱۱ طرح در بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال قرار دارد که هشت طرح در این بخش به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خلخال اضافه کرد: علاوه بر این از سال گذشته تاکنون هفت پروژه محرومیت‌زدایی اعم از احداث استخر ذخیره آب کشاورزی روستای نساز، بتنی کردن خط انتقال آب کشاورزی در این بخش اجرا شده است.

طاهری یادآور شد:بسیج سازندگی خلخال همچنین ۹ واحد مسکونی را مرمت و بازسازی کرده و یک واحد هم در شهر هشجین در دست احداث است که ۷۰ درصد پیشرفت دارد و فروردین ماه ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خلخال ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه خلخال نصب و راه‌اندازی ۲۷ پنل خورشیدی را در دست اجرا دارد که از این تعداد ۴ پنل در روستای نمهیل بخش خورش‌رستم به بهره‌برداری رسیده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل هم در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که در این ایام اهالی این منطقه از نعمت آب که مایه حیات و خیر و برکت است ، بهره‌مند شدند.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها کوچک‌ترین خدمتی است که مسئولان اعم از نیروهای لشکری و کشوری به مردم ارائه می‌کنند و به نوبت خودم از تمامی دست‌اندرکارانی که این پروژه‌ها را اجرا کردند، تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha