۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85021485
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۴۴ واحد صنعتی در شهرستان های استان تهران + فیلم

ملارد -ایرنا -مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ واحد صنعتی در شهرستان های استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود سیجانی در روز دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان ملارد در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تهران ۴۴ واحد صنعتی در ۱۵ شهرستان استان افتتاح می شود.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان تهران بیان کرد: امروز در شهرستان ملارد ۳ واحد صنعتی سهم شهرستان بود که افتتاح شد، این ۴۴ واحد نیز در زمینه های صنایع فلزی و صنایع برق الکترونیک و لوازم خانگی و نساجی و پوشاک و صنایع های تک و پیشرفته و دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: ۹ واحد از میان ۴۴ واحد در شهرستان های استان دانش بنیان است، در مجموع اشتغال زایی خوبی در میان این واحد انجام گرفته است.

گفتنی است همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۸ پروژه صنعتی اقتصادی و کشاورزی و خدماتی شهرستان ملارد با حضور برادران معاون وزیر صمت جابر کریمی فرماندار ملارد امامان جمعه ملارد و صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان با ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل دو تصفیه خانه در۲ واحد تولیدی، ۳واحد تولیدی و صنعتی، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان رهنما، مرکز نگهداری سالمندان تابش،پروژه آبیاری بارانی مزرعه ثلات می باشد.

خاطرنشان می شود، در ایام الله دهه مبارک فجر ۵۷ پروژه با ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملارد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha