۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85021656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان آزاد شدند

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان گفت:همزمان با ششمین روز ازدهه فجر از محل کمک های  ستاد دیه استان و مردمی در مراسمی تعداد ۶۲  زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در مراسم آزادی زندانیان استان افزود: انقلاب اسلامی پدیده ای بسیار مبارک و بی بدیلی است و هیچ انقلابی در تاریخ سراغ نداریم به عظمت انقلاب اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضائیه اقدامات انجام قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست گفت: باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان با اشاره به عفو رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان گفت: دادگستری استان زنجان با فوریت بعد از دریافت دستورالعمل و تطبیق مصادیق با عنوان معیارهای عفو که نشان از رافت اسلامی و بینش حکیمانه معظم له است کارگروهی را برای بررسی پرونده زندانیان مشمول برگزار کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر تعداد قابل توجهی از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها برگردند.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز تعدادی زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد می شوند گفت: این آزادی ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha