خمس: حریف آسانی نداریم/ فوتبال مالکانه خودمان را ارایه می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی‌های هوادار، به ویژه ۲ بازی اخیر این تیم را تماشا کردم. حریف سختی است و در خانه خودش بازی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پاکو خمس روز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم هوادار، اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی در طول هفته پشت سر گذاشتیم. یاد گرفته‌ایم چطور باید تمرین کرده و برای بازی بعدی آماده شویم. کاملاً آماده‌ایم و مشکلی نداریم.

وی در خصوص میزان شناختش از رقیب، توضیح داد: من بازی‌های تیم هوادار، به ویژه دو بازی اخیر این تیم که در داخل و خارج از خانه بود را تماشا کردم. حریف سختی است و در خانه خودش بازی خواهد کرد.

خمس خاطرنشان کرد: هوادار تیمی است که دوست دارد از عقب بازی‌سازی کرده و با پاس کاری موقعیت ایجاد کند. من به بازیکنان هم گفته‌ام که تمامی بازی‌ها سخت هستند و حریف آسانی نداریم. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و با فوتبال مالکانه به اهداف موردنظرمان دست یابیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، بیان کرد: سیدمحمد حسینی و آرش قادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

دیدار تیم‌های هوادار و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در ورزشگاه پاس‌قوامین (دستگردی) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha