رسانه‌های داخلی علیه جبهه رسانه‌ای دشمن اقدام آفندی کنند

بوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جبهه رسانه‌ای دشمن اکنون آتش زیر خاکستر و در حال بازنگری و اصلاح معایب خود در سه ماه اخیر است و رسانه‌ها و خبرنگاران داخلی باید علیه فعل و انفعالات جبهه سلطه و استکبار اقدامات آفندی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی رزمجو روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر بیان کرد: رسانه‌ها در هماهنگی بخش‌ها و عرصه‌های مختلف یک کشور نقش آفرین‌ هستند و هر کشوری که از ابزار متنوع و فناوری‌های جدید رسانه‌ای و ارتباطی همراه با اخلاق و ایمان استفاده کند، می‌تواند به موفقیت دست یابد.

وی افزود: رمز موفقیت در این عرصه چگونگی بهره‌گیری از توان رسانه‌ها است زیرا رسانه‌ها می‌توانند با انجام عملیات روانی در تجزیه و تحلیل‌های خود قلب مردم را تسخیر کنند و موضوع‌های طراحی شده خود را به مخاطبان بویژه نسل امروز وجوان منتقل کنند.

رزمجو اضافه کرد: در حوادث اخیر ایران، بنگاه‌های رسانه‌ای وابسته به جبهه سلطه با برنامه‌های جذاب و آزادیخواهانه دروغین و ایجاد تردید در جغرافیای سیاسی کشور، تلاش کرد مردم را دچار شک و تردید میان جبهه حق و باطل کند.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی‌ها تنها ۲ دهم درصد از جمعیت در این اغتشاشات مشارکت داشته‌اند، ادامه داد: رسانه‌های دشمن یک کشف حجاب در نقطه‌ای کوچک از کشور را پررنگ جلوه می‌دهند اما از پوشش تجمعات میلیونی مردم در حمایت از نظام اسلامی پرهیز می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: راهکار و نقش رسانه‌های کشور در این شرایط جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است و در این مسیر ما اکنون با شرایط پیچیده‌ای روبرو هستیم.

رزمجو اظهار کرد: استفاده از انواع رسانه‌ها در راستای دفاع از منافع کشور لازم و یکی از برجسته‌ترین جبهه‌ها نبرد بین المللی است.

رسانه‌های داخلی علیه جبهه رسانه‌ای دشمن اقدام آفندی کنند

باید لشکر رسانه‌ای در مقابل اقدامات دشمن شکل گیرد

معاون سیاسی، امنیی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز ۷۰ درصد از فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است و باید در برابر آن، لشکر رسانه‌ای شکل گیرد.

اکبر پورات ادامه داد: امروز رسانه‌ها همانگونه که می‌توانند بزرگترین تهدید باشند، مهم‌ترین ابزار هستند و جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز بسیج کننده لشکر رسانه‌ای نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: امروز رسانه تنها در کنار موضوعات قرار ندارد بلکه خود موضوعیت دارد و جریان ساز است و در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش آفرینی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: یکی از اقدامات در راستای استفاده حداکثری از توان رسانه‌ای استان بوشهر تاکید بر انتخاب یک مشاور رسانه‌ای از سوی همه دستگاه‌های این استان است.

وی اعلام کرد: کاروان خدمت‌رسانی استان بوشهر در دهه فجر فعال است و در این مدت ۳۱۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در سراسر این استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

پورات با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر گفت: در این سفر نیز بهره برداری و آغاز عملیات پروژه‌های بزرگی در حوزه نفت، گاز و عمرانی و اقتصادی در سراسر این استان برنامه ریزی شده است.

در این آیین از آثار برتر حوزه رسانه استان بوشهر که در جشنواره ابوذر شرکت کرده بودند، تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha