۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
کد خبر: 85022666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگاران و عکاس ایرنا در جشنواره ابوذر بوشهر

بوشهر - ایرنا - آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای استان بوشهر روز سه شنبه برگزار و خبرنگاران و عکاس ایرنا موفق شدند در بخش برترین عکس و گزارش رتبه‌های نخست و سوم را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و مسئولان استانی در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز بوشهر انجام شد هیات داوران اثر "غروب ساحل" از عباس حیدری به عنوان برترین عکس و "کودکان بی دفاع در فضای مجازی، من لایک نمی‌خواهم" از فاطمه رفاهت از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا را در رتبه اول در بخش برترین گزارش معرفی کرد و نعمت الله بهروزی دیگر خبرنگار ایرنا در بخش گزارش را لایق رتبه سوم دانست.

در بخش برترین گزارش، همچنین گزارش فاطمه حیاتی با عنوان "کام تلخ کشاورزان از خرما" رتبه اول مشترک را کسب و کرد و آثاری از حسین فیروزه و آزاده حیدری دوم شد.

در بخش عکس نیز آثاری از افسانه جعفری با اثر لبخند و محسن پیامی با اثر غروب ساحل دوم و سوم شدند.

جوایز بخش برترین گزارش ویدئویی نیز به ترتیب به محمدهادی حاجی زاده، بهاره مسعودی و سیده فردوس رضوی خبرنگاران صدا و سیما رسید و حسین لاری از پیام عسلویه عنوان نخست رتبه را در بخش برترین یادداشت جشنواره کسب کرد.

در بخش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت، سعید رضایی خبرنگار مهر رتبه نخست را در بخش گزارش کسب کرد و سجاد بهزادی در بخش یادداشت و مهدی عبدی در بخش خبر برگزیده شدند.

در بخش مصرف بهینه برق نیز حسین دهقان خبرنگار صدا سیما عنوان برترین گزارش تصویری را کسب کرد و امین رجب زاده خبرنگار تسنیم دوم شد.

یکهزار اثر از خبرنگاران بوشهری در هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر مورد داوری قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha