۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85022984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پروژه آب‌رسانی شهرستان کنگان افتتاح و عملیاتی شد

بوشهر-ایرنا- هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر۲ پروژه آب‌رسانی شهرستان کنگان با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نخستین پروژه، بهره‌برداری از عملیات تکمیلی خطوط انتقال و پهنه‌بندی شبکه توزیع آب شهر کنگان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال است.

ابوالحسن عالی افزود: پروژه عملیات تکمیلی خطوط انتقال و پهنه‌بندی شبکه توزیع آب شهر کنگان به طول و سایز خط انتقال سه هزار و ۸۰۰ متر لوله شبکه توزیع آب لوله‌های پلی اتیلین و ۸۵ متر مکعب حوضچه شیرآلات به تعداد ۱۸ مورد و تهیه و نصب فشارشکن است.

وی گفت: پروژه یاد شده ۲۱ هزار و ۶۲۹ خانوار با جمعیت ۶۷ هزار و ۶۹۸ را تحت پوشش قرار می دهد که ظرف مدت ۱۸ ماه احداث شده است.

عالی ادامه داد: دومین پروژه نیز شامل آغاز عملیات اجرایی احداث خط انتقال از مخزن کنگان به مخزن بنک با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که به طول شبکه و خط انتقال ۶ کیلومتر خط انتقال با لوله چدن و قطر ۴۰۰ میلیمتر اجرا می‎شود.

وی گفت: این پروژه ۱۴ هزار و ۱۲۶ نفر از جمعیت شهر بنک را تحت پوشش قرار می دهد که مدت زمان اجرا آن ۱۲ برآورد شده است.

عالی اظهار کرد: تحقق پروژه‌های یاد شده در ثبات و پایداری آب شهرهای کنگان و بنک نقش قابل توجهی ایفاء می‌کند.

وی اظهار کرد: در ادامه ویژه برنامه های دهه فجر پروژه‌های متعددی در شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح و عملیاتی می‎شود که یکی از این پروژه‌های شاخص، پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی استان بوشهر است که فاز نخست آن به ظرفیت ۱۲ هزار مترمکعب مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha