مربی تیم: بازیکنان مس رفسنجان اشتباهات فردی زیادی مقابل آلومینیوم مرتکب شدند

اراک - ایرنا- مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: روز خوبی برای تیم ما نبود و بازیکنان اشتباهات فردی زیادی مقابل آلومینیوم مرتکب شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابراهیم صادقی» عصر سه‌شنبه در نشست پس از بازی تیم فوتبال مس رفسنجان با آلومینیوم در اراک، افزود: ۲ گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بود.

وی بیان کرد: بازی را خوب آغاز کردیم اما به ویژه در نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی ارایه دهیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: موقعیت تک به تک و یک موقعیت خوب دیگر نیز داشتیم که نتوانستیم از آن بهره‌گیری کنیم اما در ادامه نیمه اول بازی خوبی نداشتیم و پر از اشتباهات فردی بودیم.

صادقی اظهار داشت: فکر می‌کنم با آغاز نیمه دوم با تعویض‌هایی که ربیعی انجام داد، تیم توانست کامل سوار بازی شود و گل را جبران کند و ۲ و سه موقعیت خوبی هم که داشتیم، می‌توانستیم حداقل بازی را مساوی کنیم.

وی، ضمن تبریک به تیم آلومینیوم اراک گفت: در هر صورت، پس از این همه مدت بازی، از نظر خودم بازی امروز به هیچ وجه رضایت بخش نبود و چنانچه مثل همیشه بازی می‌کردیم به طور قطع برنده بازی بودیم و یا حداقل بازی را نمی‌باختیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: بازیکنان باید تمرکز بیشتری داشته باشند و تلاش می‌کنیم در این مدت تا فاصله بازی بعدی تیم را ریکاوری کنیم و بازی بعدی را با کیفیت قبل تکرار کنیم و نتیجه کامل بازی را به دست بیاوریم.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و مس‌رفسنجان عصر سه‌شنبه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) با حضور حدود ۲ هزار هوادار اراکی و قضاوت «موعود بنیادی‌فر» برگزار شد که با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha