۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85023145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش نوبت اکران ۲ فیلم جشنواره فجر در کرمانشاه

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱
کد خبر: 85023145
افزایش نوبت اکران ۲ فیلم جشنواره فجر در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از افزایش سئانس دو اثر از فیلم‌های دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما آزادی خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ علی صفدری سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به رایزنی های انجام شده و امکان استقبال از دو فیلم اتاقک گلی و غریب، دو سئانس به تعدادنمایش های این آثار افزوده می شود.

وی افزود: فیلم اتاقک گلی ساخته محمد عسگری و غریب ساخته محمد حسین لطیفی است که به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۲۰ بهمن و دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در سانس ۱۶:۳۰ به‌عنوان سئانس اضافه نمایش داده می شود.

به گفته صفدری با توجه به استقبالی که پیش بینی می‌کنیم از این دو فیلم صورت پذیرد از علاقمندان تقاضا می شود هرچه سریع‌تر جهت تهیه بلیت با سایت www.gisheh۷.ir مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با شعار «امید؛ اخلاق ؛ آگاهی بخشی» در این استان برگزار می شود و در مجموع ۱۶ فیلم سودای سیمرغ در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه از عموم مردم برای تماشای فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر دعوت کرد.

صفدری اضافه کرد: با اطلاع رسانی درست و فراهم سازی شرایط برای حضور پر شور مخاطبان در سینما، امید داریم که جشنواره فیلم فجر امسال بسیار با شکوه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، دهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه در سینماهای آزادی؛ فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha