فعالان عرصه گردشگری تمامی شهرستانهای استان اصفهان با رویکرد تور مجازی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کردند تا با معرفی جاذبههای گردشگری این استان ، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری را که اصلی ترین رویکرد این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است ، ترسیم کنند.
حمیدرضا محققیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به استان محور بودن حضور اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، افزود: رویکرد نمایشگاه گردشگری امسال، سرمایه گذاریِ گردشگری است و برای اولین بار فرصتهای گردشگری کلیه شهرستانها با همکاری و محوریت اداره کل امور شهری استانداری اصفهان به نمایش درآمده است.
وی یادآور شد: سالهای گذشته و در دورههای قبلی نمایشگاه، بیشتر به معرفی جاذبههای شهر اصفهان پرداخته میشد اما امسال کلیه شهرستانهای استان به طور مستقل در این نمایشگاه حضور فیزیکی دارند و به معرفی آثار و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی مناطق خود میپردازند.
محققیان ادامه داد: از جاذبههای گردشگری استان اصفهان ، ویدئوهای مختلف در ۷۰۰ دقیقه و با همکاری صدا و سیما تهیه شده است وهر شهرستان به طور جداگانه در قالب این ویدئوها و از طریق ویدئو وال(نمایشگر دیواری) فرصت های سرمایه گذاری را به بازدید کنندگان معرفی میکنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که گردشگری در فضای مجازی پیدا کرده است و خدمات، بازاریابی وفروش بیشتر در این فضا انجام میگیرد، غرفه گردشگری اصفهان بیشتر با رویکرد گردشگری مجازی و الکترونیک به صورت موضوعی و به صورت استان محور با رویکرد سرمایه گذاری به میدان آمده است.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۱ ام این ماه ادامه دارد .
این نمایشگاه هر سال در بهمن ماه برگزار می شود تا فرصتی برای معرفی و بررسی جاذبه های گردشگری ایران باشد و در آن ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان نیز حضور دارند.
نظر شما