۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85023792
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: خدمت‌ به مردم از راه‌های بیعت با آرمانهای امام راحل است

بهارستان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: یکی از راههای موثر در راستای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل خدمت‌رسانی هر چه بهتر و موثرتر به مردم است.

به گزارش ایرنا، قدرت الله شفیقی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بهارستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال بیش از ۸۷۴ طرح در استان تهران به بهره برداری می رسد و که سهم بهارستان از این میزان ۲۶ طرح خواهدبود، این یکی از عوایدی است که به واسطه رشادت و تلاش های مسئولان در شهرستان بوده و این خدمات از مصادیق بیعت مهم و موثر با آرمان های متعالی نظام و انقلاب است.

وی افزود: به برکت منویات و راهنمایی های مقام معظم رهبری و با حضور مردم و تلاش موثر و مستمر مسئولان فتنه و اغتشاشات اخیر خنثی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای اداری پویا و با برنامه شاهد حضور اعضای فعال است که می تواند میزان اثرگذاری مصوبات را چند برابر کند، اگر اعضای شورای اداری استان و شهرستان نسبت به مسائل و موضوعاتی که حوزه استحفاظی شان قرار دارد مطلع و مشرف و دارای برنامه ای منسجم باشند حتما دارای تاثیر به سزایی است.

شفیقی اضافه کرد: فلسفه شورای اداری احصای مشکلات و برنامه ریزی برای رفع و یافتن راه علاج برای مشکلات و اولویت بندی برای حل مسائل و دغدغه های مردم است شورای اداری باید در حل مسائل به عنوان یک بازوی فعال در این زمینه تلاش کند و می تواند توسط اعضا اتفاقات موثری را رقم بزند.

وی افزود: برخی از مصوبات بر عهده مسئولان شهرستان و نیروهای جهادی و برنامه ریزی دقیق و دارای قوه پیگیری باید باشند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر پیگیری دارند و نباید مورد غفلت واقع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران اظهار داشت: پیگیری های فرماندار شهرستان بسیار قابل توجه است و اگر مسئولان شهرستان نیز اهتمام داشته باشند موفق خواهد بود، حضور در جمع مردم و توسعه میزهای خدمت و ایجاد پیوند عمیق میان مردم و مسئولان اهمیت زیادی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور در اجتماعات مردم و توجه به اولویت ها می تواند اثربخش باشد باید مصوبات نیز درست اولویت بندی و پیگیری شود و بسیاری از مسائل راهبردی اساس و پایه‌اش در شورای اداری است.

شفیقی ادامه داد: ما نیز مصوبات سفر و دیگر مصوبات را بررسی می کنیم برخی از اولویت ها برای ۶ شهرستان و به خصوص برای بهارستان داریم در جلسه ای در استاندای این مضوبات بررسی شد و بهارستان جز اصلی ترین شهرستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران یادآور شد: باید تاثیرات آن را رازیابی کنیم و در تامین اعتبارات و بودجه بکوشیم، دراین باره سه جلسه با سازمان مدیریت و ۲ جلسه با نمایندگان داشتیم و پیگیر هستیم تا بتوانیم طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر بودجه، مشکلات و تفویض اختیارات شهرستانی هستیم و نیازسنجی و شناخت موانع را بررسی می کنیم، امیدواریم با این کار مشکلات شهرستان را حل کنیم.

معاون استاندار تهران: خدمت‌رسانی به مردم از راه‌های موثر بیعت با آرمانهای امام راحل است

در حاشیه سفر معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار تهران به شهرستان بهارستان مجموعه ورزشی شهید مدافع امنیت امیرکمندی محله حصارک پایین نسیم شهر ویژه بانوان و ساختمان اداره برق نسیم شهر به بهره برداری رسید.

شهرستان بهارستان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha