عرضه بدون واسطه محصولات لبنی در میادین میوه و تره بار تهران

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهر تهران از اجرا شدن عرضه مستقیم محصولات لبنی در ۲۵ جایگاه خبرداد و گفت :عرضه مستقیم محصولات بدون واسطه برای اولین بار از چهار ماه پیش شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب فصاحت روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: این طرح برای اولین بار با همکاری انجمن محصولات لبنی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: ۵۰ غرفه در ۲۵ نقطه در اختیار تولید کنندگان محصولات لبنی قرار گرفته و تا آذرماه سال آینده تمامی محصولات لبنی از پنج تا ۲۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران ادامه داد: هدف از ایجاد این طرح عرضه عادلانه محصولات است به همین منظور طرح تامین زنجیره تامین جهت تصویب به شورای شهر ارسال شد.

به گفته وی، در صورت تصویب این طرح با همکاری سایر تولیدکنندگان و اتحادیه های محصولات کشاورزی عرضه سایر محصولات در میادین میوه و تره بار محقق خواهد شد.

فصاحت از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز به مناسبت ایام دهه فجر در بیش از ۳۰۰ میدان اجرایی و عملیاتی شد.

وی با تاکید بر اهمیت میادین میوه و تره بار در عرضه واقعی قیمت ها نیز گفت: در تلاش هستیم بخشی از غرفه های میادین را بصورت رایگان و یا با تخفیف ویژه در اختیار تولید کنندگان قرار بگیرد تا محصولات با قیمت عادلانه در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha