۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85024350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده‌باش نظامیان صهیونیست از ترس تشدید درگیری‌ها قبل از ماه رمضان

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس تشدید تنش و وقوع درگیری با فلسطینیان در ماه مبارک رمضان، به حالت آماده‌باش درآمده و تدابیری امنیتی اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه عبری زبان «کان»، اوضاع قبل از ماه مبارک رمضان همواره ملتهب و متشنج است، اما امسال سطح تنش در کل با تمامی سال‌های قبل متفاوت است.

این شبکه صهیونیستی افزود: مسئولان سیاسی «اسرائیلی» بعدا مشخص خواهد شد که چه تصمیمات می‌گیرند اما ارتش طی دو هفته آینده اقدام به افزایش نیروهای خود در کرانه باختری خواهد کرد و 3 یگان جنگی دیگر را برای جلوگیری از وقوع عملیات‌ها و درگیری با گروه‌های مسلح فلسطینی روانه این منطقه خواهد کرد، کما اینکه پلیس در قدس هم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، تقویت خواهد شد.

به گزارش این شبکه عبری‌زبان، آمریکا و رژیم صهیونیستی نگران تنش و درگیری در کرانه باختری و قدس هستند و تلاش می‌کنند تا به هر شیوه‌ای جلوی اقداماتی را که به درگیری در منطقه ختم شود، بگیرند.

شبکه مذکور به نقل از یک مسئول صهیونیست آورده است که شواهد و قرائن نشان می‌دهد که ما قبل از فرا رسیدن ماه رمضان، در اوج تنش قرار بگیریم.

مقام صهیونیست تأکید کرد، فرماندهان ارتش بر این باورند که اوضاع نباید اینگونه باقی بماند و باید از طریق فعالیت‌های ارتش و عملیات‌های ترور شاباک و تصمیمات تاثیرگذار محافل سیاسی، تغییراتی ایجاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha