۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85024357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الهامی: باید تنهایی بجنگم/ حامی ندارم

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85024357
الهامی: باید تنهایی بجنگم/ حامی ندارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: همیشه حقم را با جنگ گرفتم، ساکت الهامی هیچ حامی ندارد و باید تنهایی مبارزه کنم.

به گزارش ایرنا؛ساکت الهامی در نشست خبری پس از پایان بازی با تراکتور که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم و آنها را مورد ستایش قرار می‌دهم و با جرات می‌گویم مستحق شکست نبودند.

وی افزود: اگر بخواهم درباره مسائل پشت پرده حرف بزنم باید خیلی چیزها بگویم، من ساکت الهامی هیچ حامی ندارد و باید تنهایی بجنگم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: ریکاردو آلوز توهین بدی کرد و نیما انتظاری بازیکن ما به داور گفت توهین بدی کرد آیا شما این توهین را شنیدید؟ داور جواب داد به تو گفته بودم اگر زیاد حرف بزنی، تو را اخراج می‌کنم!

الهامی تصریح کرد: همیشه حقم را با جنگ گرفتم. فیلم بازی را ببینید. اگر یک نفر ثابت کند تعداد پاس‌های متوالی بازیکنان تراکتور از چهار به پنج رسید، من هزار دلار به او پاداش می‌دهم.

وی تاکید کرد: از پشت کوه نیامده‌ام و می‌بینم برای برخی از مربیان چه کار می‌کنند. آنها را به ایران می‌آورند و تلاش می‌کنند مربی شوند، من مربی پیجی نیستم و با پیج به تیمی نمی‌روم. می‌دانید منظور من چه کسانی هستند، اما دوره آنها به پایان می‌رسد و شاید دوره ما به پایان برسد!

سرمربی هوادار گفت: باید گریه کنم یا حرف‌هایی بزنم که منفجر می‌شود. 95 درصد خبرنگاران ما باکلاس، مؤدب و باسواد هستند و می‌دانید کجاها را می‌گویم. حیف که زورم نمی‌رسد با آنها قاطی شوم و به نظرم اگر این بار به کمیته انضباطی بروم، یک سال محروم می‌شوم!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha