پیروزی پرگل فولاد هرمزگان در برابر شهدای ایلام رقم خورد

بندرعباس - ایرنا - در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس در مصاف با تیم شهدای ورزشکار ۶۵ ایلام، با نتیجه پر گل پنج بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، تیم شهدای ورزشکار ۶۵ ایلام بازی را خوب شروع کردند و ۲ موقعیت گلزنی داشتند، در مقابل قرمز پوشان هرمزگانی هم با صبر و حوصله بازی را اداره می کردند تا این که در دقیقه ۱۰ نیمه نخست به گل رسیدند و امیر حسین بلگوری دروازه ایلام را باز کرد.

تیم ایلام در دقایق پایانی نیمه نخست توسط حسین باسره به گل رسید تا این نیمه با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست این تیم فولاد هرمزگان بود که بازی را خیلی خوب شروع کرد و افشین علیزاده خیلی زود گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

فشار حملات تیم فولاد هرمزگان روی دروازه تیم شهدای ورزشکار ایلام ادامه داشت و محمد زاهدی برای سومین بار دروازه مشکی پوشان را باز کرد.

در ادمه باز هم شاهد گل بودیم و گل چهارم فولاد را هم بهزاد میری زاده به زیبایی یه ثمر رساند تا اختلاف گل ها به عدد سه برسد.

تیم شهدای ورزشکار ایلام در دقایق پایانی رو به بازی پاور پلی آورد اما گل پنجم را روی این تاکتیک دریافت کرد و عارف شبانه گرد دروازه بان تیم فولاد را برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد.

این بازی در پایان با نتیجه پنج بر یک به سود شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین برای نماینده هرمزگان رقم بخورد.

برای فولاد هرمزگان عارف شبانه گرد، رضا رنجبر، ایمان سازه ای، رامین بابا جانی، امیرحسین بلگوری، غلامرضا رحیمی، افشین علیزاده، متین قادری، محمد باقر زاده، بهزاد میری‌زاده، علیرضا امیری و محمد زاهدی با مربیگری علی امیری بازی کردند.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سه گروه در حال برگزاری است و تیم فولاد تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه اول با تیم های نفت امیدیه، سبحان فلز گرمسار، پالایش نفت اصفهان، شهدای مدافع حرم علی آباد، شهروند ساری، آروین قالا ماکو، شهدای ورزشکار ایلام ۶۵ و صبا یزد هم گروه است.

اخبار مرتبط