محرم‌نژاد: استقلال دیگر جباری ندارد/ استقلال صدر جدول را به نام خود سند می‌زند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر بتواند در سه بازی آینده نیز به برتری برسد به طور حتم علاوه بر اینکه صدر جدول را به نام خود سند می‌زند برای دومین سال پیاپی عنوام قهرمانی را به دست می‌آورد.

رامین محرم‌نژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال علاوه بر اینکه خوب بازی کرد توانست سه امتیاز حساس و ارزشمندی را به اندوخته‌های خود اضافه کند، این یکی از نمایش‌های خوب استقلال در هفته‌های اخیر بود.

وی افزود: استقلال باید این روند را ادامه دهد و نباید از کورس جا بماند، در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است و تیم‌ها راحت نمی‌بازند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من فشار روحی و روانی که بر دوش سپاهان و پرسپولیس است به مراتب بیشتر از استقلال است، آنها نگران این هستند در صورت از دست دادن امتیاز تیم‌های دیگر به آنها برسند و حتی از آنها پیشی بگیرند،

محرم نزاد تصریح کرد: استقلال هافبکی همچون مجتبی جباری که بتواند بار خط حمله تیم را به تنهایی به دوش بکشد ندارد و بعد از جدایی او این کمبود سال‌هاست احساس می‌شود، در ایران بازیکنی که حتی چند درجه پایین‌تر از جباری باشد نیست و باید مدیران استقلال برای جبران این کمبود بازیکن خارجی بگیرند

وی تاکید کرد: استقلال اگر بتواند در سه بازی آینده نیز به برتری برسد به طور حتم علاوه بر اینکه صدر جدول را به نام خود سند می‌زند برای دومین سال پیاپی عنوام قهرمانی را به دست می‌آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش رسیده است و این برای استقلال اتفاق خوبی است، او اگر آماده باشد می‌تواند به استقلال در راه قهرمانی کمک زیادی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha