مسافران پرواز مشهد در فرودگاه کرمانشاه سرگردان هستند

کرمانشاه - ایرنا - لغو پرواز از سوی شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد مشهد منجر به سرگردانی مسافران این پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از شب گذشته تاکنون شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چند نفر از مسافران این پرواز روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کردند: پرواز شماره ۴۱۱۶ کرمانشاه به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس شب گذشته و ساعت ۱۱ باید اقدام به پرواز می کرد که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی این پرواز لغو شد.

آنها گفتند: این پرواز پس از لغو شدن به ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه موکول شد که با گذشت حدود یکساعت هنوز این پرواز انجام نشده است و مسوولان این شرکت هواپیمایی نیز هیچگونه توضیحی در مورد دلیل این تاخیر و یا انجام یا لغو دوباره آن به مسافران ارایه نکرده و به هیچ عنوان جوابگو نیستند.

مسافران پرواز مشهد در فرودگاه کرمانشاه سرگردان هستند

این مسافران یادآور شدند: مسافران غیربومی این پرواز از شب گذشته تاکنون در فرودگاه سرگردان بوده و این شرکت حتی هتل یا مکان خواب و حتی غذایی نیز برای آنها فراهم نکرده است.

آنها گفتند: در میان مسافران تعدادی نیز زن و بچه دیده می شود که از شب گذشته تاکنون در سرمای زیر صفر درجه در فرودگاه کرمانشاه سرگردان هستند.

مسافران پرواز مشهد در فرودگاه کرمانشاه سرگردان هستند

مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در کرمانشاه در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا با وی گفت: دلیل لغو پرواز کرمانشاه به مقصد مشهد شرایط جوی و بدی آب و هوا بوده است.

«علی خواجوی» افزود: به دلیل بارش برف برروی هواپیما پرسنل فرودگاه در حال یخ زدایی هواپیما هستند که به محض اتمام آن پرواز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی زمان دقیق انجام این پرواز را اعلام نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha