نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در حوزه هنری اردبیل گشایش یافت

اردبیل - ایرنا - نمایشگاه آثار نقاشی، طراحی، عکس و پوستر و کتاب با موضوعات دهه فجر، انقلاب اسلامی و مضامین آزاد با حضور مسئولان و استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان در گالری حوزه هنری استان اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین آزاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل روز پنجشنبه در آئین گشایش نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۳۵ اثر از محمد عباس‌زاده، محمد حسین جعفری و یاسر امامی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این سه هنرمند در حوزه نشر کتاب و مجلات فرهنگی و هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه به مدت یک هفته در ساعات اداری برای بازدید عموم آزاد است و در هفته آینده نیز به منظور بهره‌مندی هنرمندان از رویدادهای تاریخ انقلاب کارگاه آموزشی با حضور نویسندگان تاریخ شفاهی استان برگزار خواهد شد.

امیر رجبی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در آئین افتتاح این نمایشگاه تجلی فجر و انقلاب اسلامی در هنرهای مختلف را نشانه تعلق خاطر هنرآفرینان متعهد به هنر والای انقلاب اسلامی و تاثیر عمیق این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه هنری دانست.

وی افزود: هنر انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف هنری به شکل بالنده‌ای تجلی یافته و آثار ارزشمند و ابتکارات هنرمندان استان گویای بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این خطه از میهن اسلامی است.

هاشم اروج‌زاده ، مدیر شرکت چاپ و نشر شیران نگار اردبیل نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: بخش مهمی از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در چاپخانه شیران نگار چاپ شده است و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی داشته‌های صنعت چاپ استان است.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل با استفاده از مربیان و استادان کارآزموده در رشته‌های متنوع هنری برای آموزش هنرجویان فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha