۵ نوجوان برتر جشنواره «نوجوونیم» در منطقه ۳ تهران معرفی شدند

تهران- ایرنا- آیین اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره «نوجوونیم» در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و پنچ نوجوان برتر انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای رسانه، آیین اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره «نوجوونیم» روز گذشته با حضور شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ و رئیس فرهنگسرای ارسباران، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و نسیم سلیم‌زاده رئیس فرهنگسرای نهج البلاغه، شخصیت‌های فرهنگی و هنری و بیش از یکصد نوجوانان برتر منطقه به همراه خانواده‌هایشان با اجرای کوثر شکیبایی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، از بین ۴۸۳ شرکت‌کننده در این رویداد در منطقه سه شهر تهران در مرحله اول، ۱۱۰ نفر انتخاب و در بررسی نهایی پنج نوجوان برتر و پنج نوجوان شایسته تقدیر در رشته‌های مختلف از طرف هیئت داوران انتخاب شدند.

در این مراسم، ضمن معرفی نوجوانان برتر، هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

براساس این گزارش اسامی نفرات منتخب نهایی عبارتند از: کیارش زارع، کوثر شکیبایی، نورا محکم کار، آرین اسکندری و سینا نیک‌نژادی، علی رمضان آقایی و ایلیا جاوید مجد به صورت تیمی.

همچنین از پنج شرکت کننده دیگر؛ میلاد عباسی ارزانی، یاسمن نیک کامی، محمدمهدی برکت، یگانه زهرا طهماسبی و امیرحسام زرینی که شایسته تقدیر بودند با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم، شهرام کرمی رئیس فرهنگسرای ارسباران و عضو هیئت داوری این جشنواره بیانیه هیئت داوران را قرائت کرد و مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، گزارشی از روند جشنواره «نوجوونیم» در منطقه سه و پویش مطالعاتی ۲۰ و ۲۰ که به دبیری این فرهنگسرا برگزار شد، ارایه کرد.

پخش کلیپ جشنواره «نوجوونیم» و پویش مطالعاتی ۲۰ و ۲۰، اجرای گروه‌های سرود نونهالان و نوجوانان منطقه سه و تک‌نوازی جمعی از هنرجویان برتر موسیقی فرهنگسرای ارسباران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha