طرح "تقاطع مصلی" در مناطق حاشیه‌ای مشهد بهره‌برداری شد

مشهد-ایرنا- مرحله اول طرح "بازوی شرقی تقاطع مصلی" در مشهد همزمان با دهه فجر روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شهرداری مشهد عصر پنج‌شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: عملیات ساخت مسیر شرقی مصلی و تقاطع غیر همسطح با ریل راه آهن با هدف اتصال این مسیر به بلوار حر و ایجاد دسترسی جدید برای اهالی شهرک های شهیدرجایی و شهید باهنر از مناطق حاشیه ای مشهد درحال اجرا است.
جواد اصغری اضافه کرد: این مسیر به طول ۶ کیلومتر درحال ساخت است که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته داشت.
وی تصریح کرد: بر طبق برنامه ریزی، ۲ کیلومتر ابتدایی مسیر با هدف اتصال تقاطع مصلی به جاده محمدآباد امروز و همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری شد.
سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: چهار کیلومتر باقی مانده مسیر مصلی شرقی با هدف اتصال آن به بولوار حر نیز درحال انجام است و پیش بینی می شود این مسیر تا خرداد 1402 به صورت کامل در اختیار زائران و مجاوران بارگاه رضوی قرار گیرد.
فرماندار مشهد نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه حاشیه شهر مشهد دغدغه همه مسوولان است، گفت: ستاد بازآفرینی شهری هشتم مردادماه ۱۰۴۱ به تصویب رسید و ابلاغ شده است.
محسن داوری افزود: طبق تفاهم نامه های منعقد شده، طرح بازآفرینی در حاشیه شهر مشهد در هشت پهنه و ۲۰۴ پروژه تهیه شده است.
وی گفت: ۷۰ پروژه را ستاد بازآفرینی برعهده دارد و دستگاه های اجرایی ۵۵ پروژه، شهرداری مشهد ۶۹ پروژه را اجرایی می کند و نهادهای عمومی و مردمی نیز بقیه را برعهده دارند.
داوری ادامه داد: اکنون در مجموع اجرای ۲۰۴ پروژه بازآفرینی شهری در مشهد، ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha