۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۹
کد خبر: 85025532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوری : مازندران نقش محوری در پیشرفت فوتبال ملی دارد

ساری- ایرنا-سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با اظهار این که دوره های آموزشی مربیگری درجه Aآسیا را در تمامی مراکز استان های برگزار خواهیم کرد، گفت: از آن جایی که مازندران در پیشرفت فوتبال ملی نقش محوری دارد، نخستین دوره آموزش مربیان در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم شکوری پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره مربیگری A آسیا در ساری با اظهار این که فدراسیون به دنبال دیکشنری تخصصی فوتبال در بخش مربیان است، افزود: برگزاری کلاس آموزشی در مازندران بسیار موثر بوده است.

وی با توضیح این که مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می تواند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی دوچندانی داشته باشند، ادامه داد: برگزاری کلاس و دوره های آموزشی مربیگری استاندارد های را با جدیت در همه استان پیگیری می کنم.

شکوری ادامه داد: اکنون کمیته آموزشی فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیات های فوتبال استان های کشور در امر آموزش برنامه های مدونی را تهیه کرده است تا فوتبال ملی را با آموزش مربیان بالا ببریم.

وی با بیان این که بسیاری از بازیکنان تیم های لیگ برتری و اعضای تیم ملی را فوتبالیست های مازندرانی تشکیل می دهند، گفت : تیم نساجی مازندران نیز نمونه بارزی از پیشرفت فوتبال کشور است.

وی در مورد نتخاب سرمربی تیم ملی گفت که این موضوع بر عهده این کمیته نیست، اما معتقدیم باید مربیان فوتبال را با علم روز دنیا آشنا کنیم تا از کشورهای پیشرفته عقب نیفتیم.

به گزارش ایرنا دوره آموزش کلاس مربیگری درجه A آسیا در مازندران پس ۱۰ سال انتظار برگزار شد ، این کلاس با هدایت مرتضی محصص به عنوان مدرس و علی صنعتگر به عنوان دستیار با شرکت ۲۴ شرکت کننده بومی مازندران برگزار شد.

شکوری : مازندران نقش محوری در پیشرفت فوتبال ملی دارد

تجلیل از عضو تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال بابلی

رییس هیات فوتبال مازندران نیز در این مراسم به وجود ۵۰۰ تیم ورزشی فوتبال با حدود ۴۰ هزار فوتبالیست سازمان یافته در استان اشاره کرد و گفت: حضور بازیکنان مازنی در بیشتر تیم های لیگ برتر و عضو تیم ملی افتخاری برای فوتبال این خطه است.

رحیم درزی خلردی با بیان اینکه برگزاری این کلاس در مازندران یک اتفاق بزرگ برای فوتبال استان است، افزود: بسیار خوشحالیم که توانستیم پس ۱۰ سال کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا را در مازندران برگزار کنیم و این اتفاق بزرگ را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اهداف همیشگی هیات فوتبال مازندران بهترین بودن در تمام زمینه هاست که این بار این موضوع را در بخش مربیان فوتبال به نمایش گذاشتیم و این قول را خواهم داد که در آینده فوتبال مازندران در همه ی بخش ها یک الگو خواهد بود.

وی به مشکلات کمبود و استاندارد نبودن زمین های فوتبال استان مازندران اشاره کرد و گفت : امیدوارم با حمایت مسوولان و حامیان فوتبال شاهد پیشرفت فوتبال استان باشیم.

خلردی به وجود استعداد های درخشان فوتبالیست های بانوان مازندران نیز اشاره کرد و بیان داشت: خانم زهرا خانلرزاده از بابل که به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال بانوان دعوت شده است، نمونه ای از فوتبالیستی است که به دلیل کمبود زیر ساخت در زمین چمن نتوانست تمرین داشته باشدو بیشتر در سالن و فوتسال بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم ، از شماری مربیان و بازیکنان پیشکسوت مازندران از جمله رضا تقوی ، یونس گرائیلی ، معصومه امیر فخریان و محمد عباس تبار تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha