۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85025774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح دبستان ۶ کلاسه در چرداول

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85025774
افتتاح دبستان ۶ کلاسه در چرداول

ایلام - ایرنا - دبستان ۶ کلاسه آسمان آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به شهرستان دره‌شهر و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه مبارک فجر، دبستان ۶ کلاسه آسمان آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهریار عباسی با بیان اینکه برای این طرح ۴۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این مدرسه در مساحتی به متراژ ۵۱۵ متر مربع احداث شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مدارس استانداردی در مناطق دوردست کشور احداث شده که نقش مهمی در تسهیل فرآیند آموزش و یادگیری دارد.

پروژه‌های شهری آسمان آباد چرداول افتتاح شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در ادامه سفر به شهرستان چرداول و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه مبارک فجر، پروژه‌های شهرداری آسمان آباد چرداول افتتاح شد.

وی در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر آسمان آباد هستیم.

عباسی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت، جدول گذاری معابر، موزائیک فرش، نصب دال و ساخت پل، تجهیز و ماشین آلات خدمات شهرداری است که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون استاندار ایلام افزود: در مجموع برای کل این پروژه‌ها مبلغ ۳۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، ۲۶ پروژه شهرستان چرداول همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۰۴ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha