۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85025835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 پروژه‌های راکد شهرستان گناوه در دولت سیزدهم فعال شدند

گناوه - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: چندین پروژه این شهرستان که مدت ها راکد مانده بود در دولت سیزدهم احیا و فعال شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد لیراوی روز جمعه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: پروژه فاضلاب پس از چندین سال متوقف شدن با اعتبار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور فعال شده است.

وی اظهارداشت: جاده گناوه به گچساران که سالها تعطیل و رها شده بود با اختصاص اعتبار ۱۲۶ میلیاردتومان فعال شد.

لیراوی گفت: جاده ساحلی گناوه به روستاهای مال خلیفه و مال قاید نیز که در توسعه گردشگری و کاهش بار ترافیک این شهرستان بسیار اثرگذار است، فعال است که به زودی بخشی از آن افتتاح خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه افزود: با پیگیری ، ۲ دهانه پل با تعهد شرکت نفت در این مسیر و یک ایستگاه آتش نشانی در سه راهی والف با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان احداث می شود.

وی گفت: فعال شدن پروژه سالن ورزشی یکهزار و ۵۰۰ نفری بانوان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه های فعال شده در دولت سیزدهم است.

لیروای افزود: فعال شدن جاده گناوه - میشان نیز در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته شده است .

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، بیان کرد: دهه فجر متعلق به یک حزب و گروه خاصی نیست بلکه به آحاد جامعه تعلق دارد و لازم است این ایام بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: هیچ جشنی باشکوهتر و مهمتر از ۲۲ بهمن نداریم و باید از تمام توان و ظرفیت های شهرستان در گرامیداست این رویداد مهم کمک بگیریم .

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گناوه گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۵۷۰ برنامه مختلف در سطح این شهرستان پیش بینی شده بود که اجرایی شد.

ضرغام مردانی افزود: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گل سرسبد ایام الله دهه فجر است که امسال باتوجه به شرایط خاص کشور و تهدیدها و توطئه های دشمنان باشکوهتر از همیشه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاوردهای حوزه کاری خود را به مردم اطلاع رسانی کنند .

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر گناوه گفت: راهیپمایی ۲۲ بهمن از میدان امام تا یادمان شهدای گمنام این شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha