۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85026071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دماوند:۲۲ بهمن روز قدرت‌نمایی مردم ایران و روز شکوه مسلمین است

دماوند- ایرنا- امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن روز قدرت‌نمایی مردم ایران و روز شکوه اسلام و مسلمین است، گفت: از همه مردم عزیز شهرستان دماوند دعوت می کنم تا در مراسم باشکوه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند و با نشان دادن وحدت خود بر اقتدار کشور مقدس ایران بیافزایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: امام خمینی (ره) همیشه تاکید داشتند که مردم برای تحقق حکومت اسلام قیام کردند و اسلام بود که مردم را مجتمع کرد و متحد کرد . مسئولین هم اگر برای خدا کار کنند هیچگاه اختلاف پیدا نمی کنند .

وی با بیان اینکه وحدت واقعی وقتی ایجاد می شود که قلب همه برای اسلام بتپد، در این صورت امدادهای الهی هم شامل حال ما می شود، افزود: همانطور که انقلاب ما بی نظیر است، جشن سالگرد انقلاب هم بی نظیر است . در همه شهرستان‌های کشور هر ساله جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با انگیزه و با قدرت و شوکت تکرار می شود . این دلها را خداوند هدایت می کند .

خطیب جمعه دماوند فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) که موسی گونه بر فرعونیان زمان غلبه یافت را تبریک گفت و افزود: خداوند بزرگ را سپاس می گوییم که ما را در عصری متولد کرد که تشکیل حکومت اسلامی توسط فقیه جامع الشرایط و نایب امام زمان (عج) را دیدیم و درک کردیم و انشاءالله این انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باشد .

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: رهبر انقلاب امام خامنه‌ای عزیز، انقلاب اسلامی پرشکوه ملت ایران را بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید می دانند که بعد از این همه سال به آرمان‌هایش وفادار مانده و در راستای شعار های اصلی و اولیه خود گام برداشته است .

وی در ادامه جان باختن هزاران نفر از مسلمین در کشورهای ترکیه و سوریه بر اثر زلزله را به جامعه بزرگ مسلمانان جهان و ملت های این دو کشور تسلیت گفت و افزود: پیش بینی زلزله امکانپذیر نیست اما پیشگیری از خطرات و خسارات آن تا حدود زیادی امکان پذیر است.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: وجود بافت های فرسوده در برخی روستاها و شهرهای این شهرستان و سکونت برخی اقشار کم درآمد در این سکونتگاه‌های ناامن، تهدید بزرگی است که ممکن است به فاجعه انسانی در زمان زلزله تبدیل گردد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha