رییس مجلس خوی را به مقصد تهران ترک کرد

ارومیه - ایرنا - محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر چند ساعته به شهرستان زلزله‌زده خوی در شمال آذربایجان غربی و بازدید از این منطقه و دیدار و گفت وگو با مردم، فرودگاه این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف ظهر جمعه وارد خوی شد و بلافاصله با حضور در یکی از اردوگاه‌های اسکان اضطراری زلزله زدگان با مردم ساکن در این محل دیدار و گفت وگو کرد.

رییس جمهور همچنین ضمن حضور در چند اردوگاه اسکان اضطراری شهری، در برخی مناطق آسیب دیده از زلزله نیز حاضر شد و پای درد دل زلزله زدگان نشست.

سخنرانی در جمع زلزله زدگان در مناطق مختلف خوی، گفت وگو با خبرنگاران، شنیدن مشکلات شهروندان در بخش‌های مختلف خوی و دریافت گزارش کامل از اقدامات انجام شده، از جمله برنامه‌های این سفر چند ساعته قالیباف به خوی بود

رییس مجلس خوی را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش ایرنا، طی ۱۲ روز گذشته از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی، رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وززای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و همچنین بسیاری از مسوولان کشوری به خوی سفر کرده و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و کمبودها قرار گرفته‌اند.

زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن شهرستان خوی را لرزاند که در این زلزله‌ها علاوه بر فوت سه نفر و مصدومیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر، افزون بر ۱۱ هزار واحد مسکونی هم دچار خسارت از ۲۰ تا ۸۰ درصد شد.

هیات دولت در جلسه یکشنبه گذشته خود برای جبران خسارت‌ها و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض تصویب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha