البرزی ها مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز گفت : مردم انقلابی و ولایتمدار این استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

سردار حمید هداوند روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از امام خود نشان داد که این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز و بوم دارد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال آن هستند که شرایط را طوری جلوه دهند که نظام اسلامی قادر به مدیریت جامعه کنونی نیست در صورتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام کارشکنی ها پیشرفت جهشی داشته دارد.

وی خاطرنشان کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است.

سردار هداوند دربخش دیگری ازسخنان خود از اجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی در این روز خبرداد و گفت: تدابیر ویژه برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی شهرستانهای استان البرز فراهم است تا شهروندان با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام بزنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس البرزهمچنین تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت امروز بکار بسته و تلاش خواهد کرد با ایجاد امنیت و نظم هرچه بیشتر، فضای مناسبی را برای شهروندان فراهم کند.

وی از شهروندان درخواست کرد به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و تردد خودروها، با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری و تعامل داشته باشند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha