۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85026590
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشن باشکوه ساحل‌نشینان بوشهری خلیج فارس در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب

بوشهر-ایرنا- ساحل‌نشینان بوشهری خلیج فارس در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این جشن ملی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود برنامه ریزی برای آغاز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه شمار قابل توجهی از شهروندان و بویژه دانش آموزان بوشهر ساعتی پیش از مراسم در نقطه آغاز راهپیمایی حضور پیدا کردند.

اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در دستان آینده سازان وطن جلوه ویژه از این راهپیمایی حماسی است که از مقابل بسیج مرکزی بوشهر تا سواحل نیلگون خلیج فارس ادامه پیدا می‌کند.

با وجود خیال خام دشمنان برای کمرنگ تر شدن حضور مردمی در جشن های انقلاب اما این آرزوی ها دگر باره با حضور مرزنشینان غیور بوشهری رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

این حضور مثال زدنی بوشهری ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی محقق شده است که امروز در مقایسه با سال های گذشته سرمای به نسبت محسوس‌تری بر جو استان حکمفرما است.

غیورمردان دیار رئیسعلی امروز همگام با اقصی نقاط ایران اسلامی در حالی راهپیمایی خود را با گلبانگ "الله اکبر" آغاز کردند که دشمنان نظام و انقلاب آخرین روزنه امیدشان به حضوری سرد و کمرنگ در جشن ملی ۲۲ بهمن بوده است.

"روزی آزادی ما، ۲۲ بهمن ماه‌ست"، "نه سازش، نه تسلیم، مرگ بر آمریکا، "یا فاطمه شعار ماست، ولایت افتخار ماست" و "یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست" از جمله شعارهای شهروندان دیار قهرمان و دارالحماسه استان بوشهر در ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

"اسقلال، آزادی، جمهوری، اسلامی"، " در بهار آزادی، جای شهدا خالی"، " ما ذولفقار حیدریم، فداییان رهبریم"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر اسرائیل" از دیگر شعاری بوشهری‌ها در جشن ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی است.

"شعار حاج قاسم، حمایت از ولایت" ، "وصیت شهیدان، حمایت از ولایت" ، "مرگ بر فتنه‌گر" و "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" از دیگر شعارهایی است امسال در راهپیمایی مرزنشینان خلیج فارس طنین انداز شد.

راهپیمایی گسترده بوشهری‌ها به میدان سردار پر آوازه مقاومت "رئیسعلی دلواری" ختم می‌شود و پایان بخش مراسم سخنرانی حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و قرائت بیانیه راهپیمایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha