۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85026659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم شهرستان پاکدشت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گل داشتند

پاکدشت - ایرنا - مردم شهرستان پاکدشت، پایتخت گل و گیاه کشور با حضور حماسی در راهپیمایی با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گل کاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، از تابلوهای تمثال شهدای شهرستان پاکدشت که توسط مدیریت شهری در بلوار شهید مطهری نصب شده روز شنبه رونمایی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافغ حرم، سلامت و امنیت است و همه وظیفه دارند تا قدردان این ایثار و از خودگذشتگی بوده و پاسدار حرمت خون شهدا باشند.

مهدی کعبی افزود: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده نظام به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و هر کاری که بتواند، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی را زنده کند، گامی مهم در ترویج این فرهنگ است.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز باید بداند که امنیت امروز به چه قیمتی به دست آمده تا قدردان آن بوده و بتواند در حفظ دستاوردهای آن کوشا باشد از این رو با همکاری مدیریت شهری، تابلوهای مزین به تصویر شهدای گرانقدر پاکدشت در بلوار شهید مطهری یکی از مناطق پرتردد شهرستان نصب شده تا تصاویر آنان همواره در معرض دید مردم باشد و یاد آنان زدنده نگاه داشته شود.

کعبی یادآور شد: پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و یکهزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

مردم شهرستان پاکدشت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گل داشتند

 مردم شهرستان پاکدشت، پایتخت گل و گیاه کشور با حضور حماسی در راهپیمایی با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گل کاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم همیشه در صحنه شهرهای پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد روز شنبه دوشادوش مسئولان این شهرستان با مشت های گره کرده فریادهای ضد استکباری سر داده و صحنه‌هایی از اتحاد و انسجام میان مردم و ارکان نظام را به نمایش گذاشتند.

مردم و زن، پیر و جوان، کودک و خردسال پاکدشتی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند که انقلاب و پیروزی آن، نمادی برای اتحاد، انسجام و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است و توطئه، فتنه و دسیسه دشمنان قسم خورده نمی‌تواند آنان را لحظه‌ای از ارزش‌های نظام جدا کند. در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعار هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آمادگی خود را برای تقدیم جان در راه اسلام اعلام کردند.

برخی از مردم شهرستان پاکدشت و تولیدکنندگان گل و گیاه نیز در طول مسیر راهپیمایی با برپایی ایستگاه صلواتی، بین راهپیمایان گل و شیرینی پخش کرده و حلاوت پیروزی انقلاب اسلامی را با دیگران تقسیم کردند.

انقلاب اسلامی امید را در دل مستضعفین و آزادیخواهان جهان روشن کرد

فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تاریکترین تاریخ بشریت با رهبری امام راحل و به پشتوانه مردم به پیروزی رسید تا امید را در دل مستضعفین و آزادیخواهان جهان روشن کند.

محسن اردستانی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت الهی و پشتیبانی مردم غیور ایران، شعار نه غربی و نه شرقی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر داد تا پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال سطح ستم‌شاهی از سر مردم ایران باز شود.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران به ویژه نسل جدید که دوران انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده مستحکم و استوار در برابر توطئه دشمنان ایستاده و اجازه نمی‌دهند که آسیبی به این نظام مقدس که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده وارد شود.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha