۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85026729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85026729
خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

گناوه –ایرنا – دریادلان خلیج فارس در بندرگناوه باحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جشن بزرگ خانواده ایرانیان را و گرامی و اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید ، آزادگی و استقلال برای همه ملت های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و در این روز ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخت و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآورد.

مردم این دیار واقع در کرانه خلیج فارس، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی داشتند که استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار و رژیم غاضب صهیونیستی از هیچ تلاشی برای از میان بردن انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند اما با عنایت و یاری خداوند و مقاومت ملت ایران به اهداف شوم خود نرسیده اند و طعم تلخ شکست را بارها چشیده اند.

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

مردم مومن و ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ ، همگام با امت خداجوی ایران اسلامی، باحضور در بزرگ ترین روز تاریخی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت دهه مبارک فجر، با آرمان های مقدس امام راحل و جانشین صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و شهدای والامقام تجدید پیمان نموده و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

دریادلان این دیار در این روز به خیابان ها آمدند و این پیام را به معاندان و دشمنان رساندند که امروز انقلاب اسلامی به حول قوه الهی با تکیه به رهبری حکیمانه و الهی در مقابل تمام بدخواهی و کینه توزی دشمنان اسلام ایستاده است و فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان اثری بر خود باوری و پیشرفت ملت غیور ایران نکرده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان مرکزی شهر با تجمع امت حزب الله این شهرستان آغاز و با شعارهای کوبنده " الله اکبر" ، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل"، " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد"، "ما به ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم"، " خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت علی است" و سرودهای حماسی و در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی مسیرهای منتهی به تجمع در یادمان شهدای گمنام پیمودند.

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

در یادمان شهدای گمنام، سرودهمگانی" ای ایران ای مرز پرگهر" به اجرا در آمد و سپس فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

فرماندار گناوه در جمع راهپیمایان گفت: دهه فجر یادآور حماسه ها و دلاوری های مردم شجاع و غیور ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی (ره) است که توانست قدرت استکبار جهانی را به زوال بکشاند و پرچم ناب اسلام را در جهان برافراشته کند.

محمدتقی صفری افزود: انقلاب اسلامی ایران، نظامی متکی بر مردم است که در صحنه‌های مختلف با صلابت و با بصیرت و آگاهانه حضور می‌یابند و این نقطه امید و پشتیبانی برای همه ما است.

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

وی اظهار کرد: در طول یک سال از روی کارآمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در این شهرستان اقدام های مهمی در ایجاد زیرساخت ها به عمل آمده و تعدادی از پروژه های راکد فعال شدند.

وی گفت: فعال شدن فاضلاب، راه‌های مواصلاتی از جمله کمربندی شهر گناوه و جاده گناوه به گچساران بخشی از پروژه هایی بود که در دولت قبل راکد مانده بودند.

صفری افزود: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیاردتومان افتتاح و اجرایی شد.

فرماندار گناوه با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: مردم مومن و متدین این دیار همگام با دیگر امت اسلامی ایران یک بار دیگر وفاداری و عهد خودرا با آرمان های والای امام راحل و شهدا و انقلاب بستند و به دشمنان اعلام کردند که همچنان در مسیر و رکاب ولایت فقیه از ارزش های انقلاب جانانه دفاع خواهند کرد.

خروش دریادلان غیور گناوه در ۴۴ سالگی جشن انقلاب

برپایی ایستگاههای صلواتی ، اجرای سرود همگانی ای ایران ای مرز پرگهر، ایستگاه عکس یادگاری غرفه کودک ، اهدای پرچم و هدایای فرهنگی و برپایی میز خدمت از برنامه های جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

در پایان ، قطعنامه راهپیمایی در ۸ بند قرائت و شرکت کنندگان با صدای رسای الله اکبر تائید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha