۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85026730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور حماسی مردم آبادان در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85026730
حضور حماسی مردم آبادان در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

آبادان- ایرنا - راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم، عشایر و اقشار مختلف مردم و مسولان دستگاه های اجرایی در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم شهید پرور و انقلابی آبادان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در راهپمایی ۲۲ بهمن آبادان در حالی که شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، مطیع امر رهبریم و جمهوری اسلامی عزت این میهن است سر می‌دادند از ابتدای بلوار دهداری مقابل جهاد به طرف میدان انقلاب شهر آبادان راهپیمایی کردند.

حضور اقشار و نسل‌های مختلف جامعه در کنار یکدیگر در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست داشتند صحنه‌های از حماسه حضور را به تصویر کشید که ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد و این انقلاب به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد.

گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای مرزی اروندکنار، مینوشهر و چوئبده حاکی از حضور پررنگ اقشار مختلف طوایف و عشایر مرزنشین در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

در اروندکنار مردم از مسجد جامع نهر ابوطرف به طرف نهر قصر و در شهر چوئبده نیز از محل دبیرستان هدی به سمت مصلی نماز جمعه چوئبده با شعارهای الموت الامریکا، و الموت الاسرائیل و شعارهای انقلابی یک بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کردند.

معاون استاندار و فرمانداری ویژه آبادان گفت: جمهوری اسلامی دو ارزش و آرمان مردم‌سالاری و دین ‌سالاری دارد و جمهوری اسلامی ایران تبلور شریعت در ظرف یک ملت بزرگ است، جمهوری اسلامی تجلی حکومت خداوند در قامت ملتی رشید و اعمال اراده الهی از طریق امتی بیدار و هوشیار است.
احسان عباسپور افزود:حضور مردم در راهپیمایی مهر تاییدی بر ولایتمداری مردم و نه گفتند به توطئه‌های دشمنان و سرسپردگان خارجی آنها است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه مردمی خوانده شد و مردم در تایید این قطع نامه شعار الله اکبر سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha