۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85026807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم شهرستان دماوند حضور پرشور خود را در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به تصویر کشیدند

دماوند- ایرنا- مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دماوند همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، حضور پرشور، حماسی و باشکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به تصویر کشیدند و افتخاری دیگر بر عملکرد انقلابی خود افزودند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ۲۲ بهمن ماه یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت ایران است و این روز به یک روز فراموش نشدنی و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است.

مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرهای دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان روز شنبه در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و اسلام در حمایت از انقلاب اسلامی فریادهای الله اکبر سردادند.

مردم شهرستان دماوند حضور پرشور خود را در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به تصویر کشیدند


مردم شهر دماوند از صبح، از میدان معلم تا گلزار شهدای گمنام شهر دماوند راهپیمایی کردند و درحالی که عمدتا بصورت خانوادگی حضور داشتند با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر منافق» بار دیگر شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هر فشار، تحریم و سختی که از سوی استکبار علیه مردم این مرز و بوم انجام شود، بر مقاومت این مردم آگاه می افزاید و هیچگاه از حمایت ولایت دست بر نخواهند داشت.

در حاشیه این راهپیمایی برخی شرکت کنندگان حضور پرشکوه و با صلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را گواه دیگری بر مقاومت ملت ایران مقابل تحریم ها و فشارهای ظالمانه استکبار جهانی علیه این مرز و بوم دانستند و گفتند که مردم همچنان حمایت از ولایت را به عنوان اصلی غیر قابل تغییر در سینه خود حفظ و در رفتارهایشان نشان خواهند داد و هرگز به رهبر خویش پشت نخواهند کرد.

مردم شهرستان دماوند حضور پرشور خود را در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به تصویر کشیدند


در این جشن انقلابی، برنامه های متنوعی همچون سرود دختران حاج قاسم توسز دختران دماوندی، سرود ثامن الحجج و سرود ملی توسط شهروندان دماوندی اجرا شد.

اگر مردم از حکومت جدا شوند، آن حکومت مشروطیت ندارد

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید آقایی، مشاور سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر دماوند با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند جمهوری یک چیز و اسلامی چیز دیگری است، اظهار داشت: حکومتی اسلامی است که جمهوریت جزو آن باشد و اگر مردم از این حکومت جدا شوند این حکومت مشروعیت ندارد.

وی با بیان اینکه مردم هیچگاه از حکومت جدا نشده اند و اگر جدایی وجود دارد به واسطه دوری مسئولان از مردم است، بیان داشت: مدیران ادارات دولتی فاصله‌های خود را از مردم کمتر کنند؛ شورای اسلامی شهر دماوند باید اختلاف را کنار بگذارد و نباید شهر دماوند ۸ ماه بدون شهردار باشد.

مشاور سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: باید نسبت به سرگردانی مردم در ادارات دولتی شهرستان دماوند، رشوه و رانت‌خواری مسئولان نظارت جدی صورت بگیرد؛ وظیفه مسئولان است که کار مردم را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام آقایی گفت: نوکری و خدمت به مردم اولویت است و انشاالله آینده برای نسل جوان روشن است و بن بست ها شکسته و پرچم را به دست امام زمان (عج) تحویل دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha