سلاجقه: دستاوردهای رژیم گذشته با جمهوری اسلامی قابل قیاس نیست

تهران- ایرنا- رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دستاوردهای رژیم پوسیده گذشته با نظام جمهوری اسلامی اصلا قابل قیاس نیست، گفت:حضور گسترده مردم نشان‌دهنده این است که با افتخار اعلام کنند که این انقلاب همچنان زنده است و این انقلاب همه جهان را فرا خواهد گرفت.

علی سلاجقه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امسال دشمن با تمام قوا دار و ندار خود را در داخل و خارج به صحنه آورد تا چون گذشته به انقلاب ضربه بزند و مردم را تحت فشار قرار دهد.

رییس سازمان محیط زیست گفت: دشمنان فکر کردند که این ملت از انقلاب و آرمان‌های آن فاصله گرفته است و جوانان و به ویژه دهه نودی‌ها و هشتادی‌های ما نسبت به نظام و شهدا و اندیشه‌های تابناک امام(ره) و رهبری فاصله گرفته اند اما تیر آنها به سنگ خورد.

سلاجقه افزود: ملت ما در همه صحنه‌ها حضور دارد و کوچکترین عمل آنها را پاسخ می‌دهند و امروز روز تبلور حضور مردم است و بنا به وصیت حاج قاسم مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی ایران حرم است و این حرم را حفظ کنیم»؛ این مردم نشان دادند که همه ارزش‌های خود را دوست دارند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده این است که با افتخار اعلام کنند که این انقلاب همچنان زنده است و این انقلاب همه جهان را فرا خواهد گرفت.

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دستاوردهای رژیم پوسیده گذشته با نظام جمهوری اسلامی اصلا قابل قیاس نیست، گفت: امروز مردم در همه ابعاد حضور پررنگ داشتند.

سلاجقه یادآور شد: امسال با همه فشارهایی و تحریم‌های سنگین دشمن، پروژه‌های افتتاح شده توسط دولت سیزدهم است بعد از انقلاب بی سابقه بوده است.

وی را مسئولان خادمان مردم عنوان کرد و گفت: اگر مسئولی در این نظام فکری جز خدمت به مردم داشته باشد جایی در نظام نخواهد داشت.

رییس سازمان محیط زیست درباره عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: نقش اساسی را رهبری داشته و دارند؛ چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی عمود خیمه نظام و بزرگترین نعمت خداوند است.

سلاجقه افزود: رهبری با تدابیر، اندیشه‌ها و فرمایشاتی که داشتند و دست نوازش بر سر همه و همچنین کسانی که نسبت به نظام زاویه داشتند کشیدند و این روحیه مهربانی و پدرانه باعث شد که اتحاد و همدلی همه اقشار افزایش پیدا کند و حضور باشکوه امروز هم از تدابیر مقتدرانه رهبر انقلاب اسلامی می‌دانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha