۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85027099
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم ملارد ،شهریار و شهر قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند + فیلم

ملارد - ایرنا - مردم شهید پرور شهرستان های ملارد شهریار و شهر قدس روز شنبه با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه‏ ، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم شهید پرور شهرستان ملارد امروز با حضور در راهپمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه‏ ، سالگرد پیروزی شکومند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند + فیلم

حجت الاسلام خوبانی امام جمعه و جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان ملارد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است : اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن و در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت مقاوم و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حماسی، نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

مردم ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند + فیلم

دشمنان از ماه های قبل بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، حضور پرشور و گسترده مردم با بصیرت ملارد نشان داد که علی رغم مشکلات و تنگناها همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا هستند و تا پای جان برای اهتزار پرچم کشور و تحقق آرمانهای انقلاب خواهند ایستاد.

مردم ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند + فیلم

اینجانبان ضمن بزرگداشت ایام فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان ملارد که در راهپیمائی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع شده است.

شکوه حضور در راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان قدس

حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان قدس بسیار با شکوه برگزار شد.

اقشار مردم از زن و مرد و پیر و جوان شهرستان قدس امروز همچون دیگر شهرهای ایران به خیابان آمدند و همسبتگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

نقش‌آفرینی رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرقدس مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرقدس با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت‌های گره کرده و یکصدا با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و پشتیبانی از ولایت فقیه را به دنیا اعلام کردند.

این حماسه ملی با حضور گسترده دانش آموزان، نوجوانان، جوانان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف برگزار شد و متفاوت تربن شعارگوهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی بودند و در پایان اجتماع مردم در مصلی نماز جمعه همراه با سرود ملی و سخنرانی سردار ولی زاده و همخوانی سلام فرمانده و قرائت قطع نامه همراه بود.

شهرستان شهریار در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد حضور مردم بود

مردم شهرستان شهریار در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  به خیابانها آمدند و یکپارچه وحدت را به رخ جهانیان کشاندند. 

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم‌ و مسئولان شهرستان شهریار برگزار شد.

مردم فهیم و انقلابی شهرستان شهریار همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha