مسوولان باید با افزایش خدمت رسانی مخلصانه پاسخ درخوری به حضور حماسی مردم بدهند

ساری- ایرنا- معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به حضور حماسی و میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت: ملت ایران در راهپیمایی میلیونی جشن انقلاب بر جمهوریت و اسلامیت نظام مهر تایید زدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دفتر معاونت سیاسی ،امنیتی استانداری مازندران ، روح الله سلگی با تاکید بر جلوه دینی انقلاب اسلامی ،افزود: مردم به عنوان محور و پایه این انقلاب حرکت نظام بر بستر آموزه های دینی و ولایی را برای چندمین بار تایید کردند.

وی حضور کم نظیر و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را پرمعنا ونشانه سرزندگی و نشاط انقلاب اسلامی دانست وافزود: انقلاب اسلامی جهان شمول و واجد انگاره های معنوی بی پایان است.

این مسوول سیاسی مازندران با اشاره به فتنه انگیزی چند ماهه اخیر دشمنان در کشور افزود: راهپیمایی شورانگیز و میلیونی مردم در ۲۲ بهمن، باطل السحر تمامی توطئه و فتنه های رنگین استکبار و متحدان آن علیه انقلاب اسلامی بود.

سلگی با بیان این که مردم صحنه های غرور انگیز و عزت آفرینی را در ۲۲بهمن امسال خلق کردند ،افزود: این صحنه ها به زیبایی پیوند عمیق مردم با آرمان های نظام اسلامی را به تصویر کشید.

معاون استاندار مازندران راهپیمایی روز جشن انقلاب را اتمام حجت مردم ارزیابی کرد و گفت: مسوولان باید با افزایش خدمت رسانی مخلصانه و جهادی پاسخ درخوری به این حضور حماسی و شعف انگیز بدهند.

وی اظهار این که انقلاب اسلامی به رغم کینه توزی معاندان و بدخواهان الهام بخش، پرفروغ و حیات آن جاودانه است، ادامه داد: مظهر استکبار و اذنابش باید پیام صریح و روشن راهپیمایی میلیونی مردم ایران در۲۲ بهمن را دریافت کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که یکی از جلوه های الهی نظام اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمایان شد ،افزود:تداوم راه عزت آفرین انقلاب اسلامی نیازمند اراده های ایمانی و عزم قاطع و جهادی مسوولان و پشتیبانی علی الدوام مردم است.

سلگی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی حیات پرثمرش همچنان درخشان و مایه مباهات دوستداران و زجر بی پایان استکبار و استعمار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha