۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85027698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تیم از گناوه در زیرگروه لیگ فوتبال ساحلی کشور حضور دارند

گناوه - ایرنا - رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم‌های "موج" و "شهدای حیات داوود" این شهرستان در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

مهراب دشتی مکان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با انجام مراسم قرعه کشی در فدراسیون فوتبال، تیم های شرکت کننده در این دوره درسه گروه با هم رقابت خواهند کرد که ۲ نماینده شهرستان گناوه در گروه دوم قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: بر این اساس ۲ تیم شهدای حیات داوود و موج گناوه با تیم‌های کامبادین کرمانشاه و شرکت آلمینیوم اراک با هم رقابت خواهند کرد که در گناوه به میزبانی شهدای حیات داوود حضور می یابند.

دشتی مکان گفت: در گروه اول، ساحل فرح آباد، پدیده گلشن انزلی، سرخ جامگان پرتیکان اصفهان، شاهین گرجی محله بهشهر و سرخپوشان سقز کردستان و در گروه سوم منطقه اقتصادی خلیج فارس، شهدای عنبر آباد، امان کرمان و طوفان طاهروئیه سیریک حضور دارند.

رئیس هیات فوتبال گناوه یادآورشد: مرحله اول این مسابقات در سه گروه چهار و پنج تیمی برگزار خواهد شد که در پایان ۲ تیم برتر هر گروه به همراه ۲ تیم سوم گروه ها در مجموع هشت تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات از ۲۷ بهمن ماه جاری آغاز خواهد شد و حریفان نمایندگان این شهرستان در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه با هم دیدار خواهند کرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha