فرودگاه کرمانشاه مشکلی برای نشست و برخاست پروازها ندارد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای نشست و برخاست پروازها در این فرودگاه وجود ندارد، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط سایر فرودگاه ها و هوای مسیر، پروازهای کرمانشاه طبق برنامه و به روال عادی خواهد بود.

مجتبی بیاتی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز صبح امروز ایران ایر به مقصد تهران به دلیل شرایط جوی نامناسب و نامساعد بودن دید در طول مسیر لغو شد اما هم اکنون مشکلی برای نشست و برخاست پروازها در فرودگاه کرمانشاه وجود ندارد و هیچ مانعی در سطوح پروازی استان نیست.

وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط سایر فرودگاه ها و هوای طول مسیر، ۶ پرواز امروز کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد، کیش و عسلویه طبق برنامه پیش بینی شده انجام می شود.

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صبح امروز به اشتباه اعلام کرده بود: فرودگاه خوی و کرمانشاه بدلیل بارش برف و برودت هوا بسته است.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار کرد: هفته ای به طور متوسط ۶۰ پرواز از این فرودگاه به مقصد تهران، کیش، مشهد، شیراز و عسلویه انجام می گیرد.

وی از مسافران خواست قبل از حضور در فرودگاه از شرایط پرواز خود مطلع شوند.

وی افزود: این فرودگاه هم‌اکنون با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات ناوبری و دارا بودن سیستم ils (آی ال اس) به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس رسانی است، در بخش ایمنی و آتش نشانی نیز فرودگاه کرمانشاه به روزترین تجهیزات دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش ایرنا، فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه های غرب کشور در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار و با ارتفاع یک هزار و ۳۲۲ متر از سطح دریا در فاصله ۹ کیلومتر از میدان اصلی شهر (میدان آزادی) در شمال شرقی شهر کرمانشاه احداث شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha