به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان "مجتبی صارمی" اظهار داشت: پنجره ملی خدمات هوشمند یکی از ارکان اصلی توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی به شمار می رود.
وی اظهار داشت: اتصال شهرداری به این گذرگاه برای گسترش خدمات غیرحضوری به مردم، یکپارچه سازی اطلاعات در راستای توسعه دولت الکترونیکی و کسب رضایت شهروندان حایز اهمیت است که با اتصال این سامانه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، علاوه بر حذف فرآیندهای زائد، خدمات شهرداری خرم آباد به صورت تمام الکترونیک از طریق یک پنجره واحد ارائه می شود.
وی تصریح کرد: این امر موجب کاهش زمان دریافت خدمات و کسب رضایت هر چه بیشتر شهروندان نیز خواهد شد.
صارمی خاطرنشان کرد: طبق «بند و تبصره ۷قانون بودجه ۱۴۰۱» تمام دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی مکلف شدهاند تا پایان شهریورماه سال جاری نسبت به راهاندازی پنجره واحد خدمات هوشمند خود اقدام کنند و حداقل ۳۰ درصد از خدمات پرکاربرد خود را بهصورت کاملا غیرحضوری و برخط به مردم ارائه دهند.
نظر شما